Inlägg från: johnhenryIV |Visa alla inlägg
  • johnhenryIV

Frun ute på nattklubb igen..

Anonym (Sömnlös) skrev 2014-04-17 21:02:45 följande:
    Min fru har tydligen ett uppdämt behov av att gå ut på nattklubb med sina vänninor, en del gifta och andra singel.
    Det har hänt att hon kommit hem straxt efter 07.00 på morgonen, vilket gör mig frågande vad man gör ute till så sent. Mellan 05-06.00 är annars en vanlig tid hon brukar komma hem. det har hänt att hon sovit hos en kompis oxå, vilket jag tycker är lite märkligt...

Jag kom på henne i somras då hon skulle göra något konstigt  hos en kompis på andra sidan stan. Då jag försökt få tag på henne utan resultat så ringde jag hem till hennes kompis som sa med en ganska besvärad röst att hon just åkt hem, då var klockan Ca 17:30. 23:20 kom hon hem med en story som lät helt ofattbar, lögner som lindades in i lögner är svåra att komma ihåg...

Givetvis ställde jag henne mot väggen och frågade om det fanns någon annan med i bilden vilket hon förnekade. Jag har en magkänsla som säger att något inte står rätt till.
    Att hon efter puben då och då trillar in 07:00 på morgonen, sover över hos kompisar (oplanerat?) samt detta med att hon "just åkt hem" från "kompis" kl. 17:30, som blev till 23:20, skulle även göra mig orolig om jag var i din sits. Jag tror du gör klokt i att lita på din magkänsla i det här fallet.
Svar på tråden Frun ute på nattklubb igen..