• Anonym (Sömnlös)

Frun ute på nattklubb igen..

Så, då blir det åter igen en sömnlös natt. Vi har varit gifta i 12 år och har 2 tonårsbarn som lever sitt eget liv mer eller mindre, samt en 10 åring som fortfarande tycker att det är ok att vara med oss (vi har passerat 40).
    Min fru har tydligen ett uppdämt behov av att gå ut på nattklubb med sina vänninor, en del gifta och andra singel.
    Det har hänt att hon kommit hem straxt efter 07.00 på morgonen, vilket gör mig frågande vad man gör ute till så sent. Mellan 05-06.00 är annars en vanlig tid hon brukar komma hem. det har hänt att hon sovit hos en kompis oxå, vilket jag tycker är lite märkligt. Kanske är jag för konservativ då jag själv aldrig springer på nattklubb och om jag går ut med kompisar så blir det i regel någon pub för lite mat och skitsnack. Hemma vid 12:00 senast då det ofta är en dag efter med fotboll och annat som man måste vara med på.

Ibland har jag frågat var dom varit och får oftast till svar att dom BARA dansat på något ställe som hon inte kommer ihåg vad det heter eller ligger. Det har senare framkommit att Golden Hits är ett välbesökt ställe och jag läste en tråd tidigare om att det är känt för att vara ett riktigt raggställe. Garbo är tydligen oxå besökt. Jag kom på henne i somras då hon skulle göra något konstigt  hos en kompis på andra sidan stan. Då jag försökt få tag på henne utan resultat så ringde jag hem till hennes kompis som sa med en ganska besvärad röst att hon just åkt hem, då var klockan Ca 17:30.
    23:20 kom hon hem med en story som lät helt ofattbar, lögner som lindades in i lögner är svåra att komma ihåg.

Givetvis ställde jag henne mot väggen och frågade om det fanns någon annan med i bilden vilket hon förnekade. Jag har en magkänsla som säger att något inte står rätt till. Vi har det förövrigt enl vad jag tycker bra både i vår relation och vårat sex, som vi utövar regelbundet ett par gånger i veckan. Gillar inte läget just nu då jag älskar denna kvinna otroligt mycket, vet inte vad jag ska ta mig till........
    Skönt att bara få skriva av sig lite

• Svar på tråden Frun ute på nattklubb igen..
  • NorrlandsGud

Skaffa dig ett eget liv istället för att bli avundsjuk på hennes?

• Anonym (Kingen)

Du med dina dåliga ointressanta trådar alltså. Suck!

• Anonym (Prata)

skaffa dig ett liv? Nödvändig kommentar...

Tyker du ska ta upp det, kräv svar. Hade du varit kvinna och mannen hade sprungit ute så hade nog många kvinnor skrivit här. Prata, det är o och o. Ligger nog en hund begraven där..

• NorrlandsGud
    Charlotte73 skrev 2014-04-17 21:10:35 följande:
    Eeew asså... när man är 40 o är kvinna, då blir man MILF.. :/
    Så du vill knulla alla kvinnor som är över 40 år?
  • Anonym (?)
    Charlotte73 skrev 2014-04-17 21:10:35 följande:

Eeew asså... när man är 40 o är kvinna, då blir man MILF.. :/

Vad är din definition av milf? :)

TS - jag tycker att det låter som att din fru har ett lite märkligt beteende. Förklara att du såklart tycker att det är kul att hon har ett tajt kompisgäng. Säg att du trivs i er relation, att du älskar henne och fråga hur hon ser på er relation. Du kanske kan säga att du är orolig att hon saknar något då hon är ute så mycket? Jag tror i alla fall att du ska undvika att komma med anklagelser.
  • Charlotte73

Ja, asså d var en jobbarkompis t mig som sa åt en av mina manliga jobbarkompissar att jag var en riktig MILF:/

• Maltemånsson
    Charlotte73 skrev 2014-04-17 22:37:17 följande:
    Ja, asså d var en jobbarkompis t mig som sa åt en av mina manliga jobbarkompissar att jag var en riktig MILF:/
    Oseriösa svar på en killes undran - störigt!

Klart att du ska vara orolig, finns en tråd som ligger på topplistan om ett liknande problem där killen bevisat att frun/sambon är otrogen. Tyvärr tycker jag att det låter så hos dig också. Få henne att erkänna, prata om det och beroende på vad som sägs så fattar du ditt beslut om du ska stanna eller ej.
Svar på tråden Frun ute på nattklubb igen..