Inlägg från: Anonym (suger) |Visa alla inlägg
  • Anonym (suger)

BLIR ARG, kodein skit!

Jag kan fan inte va utan kodein, kan sluta tvärt men efter 3 veckor " saknar " jag de igen, har svårt för soc situationer ex fika med en vän utan... Brukar ta dem vid sådana tillfällen.. Tar ALDRIG dem själv utan bara vid ex en morgon fika... HJÄLP mej, jag tänker aldrig ta detta med mina vänner eller en doktor, varav jag skriver här. Hur ska jag räkna ? äter ca 5 tab om dagen på sin höjd. emot ingen värk, från början va de de men inte nu........ 

• Svar på tråden BLIR ARG, kodein skit!
  • Anonym (suger)
    NaCl skrev 2014-04-15 22:20:43 följande:
    Var får du tabletterna ifrån? Har du efterfrågat mer konstruktiva lösningar på dina ångestproblem?
    läkare! Har ingen ångest alls?
  • Anonym (suger)
    Emmeliina skrev 2014-04-15 22:25:39 följande:
    Du vill hellre ha hjälp av folk på familjeliv än du vill ha hjälp av proffs som ser detta varje dag? Ok! Vad sägs om att trappa ner istället för att bara sluta tvärt och kanske få lite kbt hjälp med dina svårigheter vid sociala situationer.

Ja de vill jag, jag skäms och här kan jag va anonym. 

sen behöver jag inte trappa ner, då jag klarar av att sluta tvärt, men de är själva suget efter att ha något att ta till som är felet.. Vet inte vad jag ska ersätta de med, förr rökte jag men slutade för 7 år sedan...

• Anonym (suger)
    Emmeliina skrev 2014-04-15 22:34:42 följande:
    Men du kanske kan prova kbt då? Det ger dig verktyg för hur du ska tackla dina problem. Vad är det i de sociala aitutionerna som är jobbigt? Att ens komma utanför dörren? Att beställa mat? Att se andra människor?

INGET! jag mår underbart med människor, men vill ändå ta till dem för att få ett rus om jag kan uttala mej så?.. 

är social och har många vänner, jobbar bland människor och är en helt vanlig person. är väl beroende helt enkelt?

• Anonym (suger)

Nej satan med, när jag gjort de utan, så är jag glad att jag klarat av de! men samtigtift tänker jag på de hela tiden..... 

• Anonym (suger)

Nu har jag sagt till mej själv att de ska vara Nog, jag tog dem sista för en timma sedan, och kommer nog va ganska hård på att inte ringa den där läkaren igen, Undra va jag ska ta till istället till kaffet..... Rökte gjorde jag förr, snusa ? då hamnar jag snart i ciggen igen..... är nog de värsta, att jag är sugen på något. Jag lär reagera på säkerligen skallebank och slöhet dem kommande dagarnazzzz...

hemskt detta med medicin egentligen... så lätt att hamna i kläm....

Svar på tråden BLIR ARG, kodein skit!