Inlägg från: Polarlantis |Visa alla inlägg
  • Polarlantis

försöker amma men det gör ONT, när släpper smärtan???!!!

Förra barnet fick ersättning och jag pumpade två ggr per dag i tre månader. Det var inte så skönt.Nu har jag fått en liten tjej och försöker amma men det gör så ONT! Klarar inte sitta still när hon suger, det är outhärdligt! Kommer det släppa? Har gett på sked i natt, klarade inte mer. Dom säger att hon har bra tag här på BB. Råd om det finns mottages tacksamt!

• Svar på tråden försöker amma men det gör ONT, när släpper smärtan???!!!
  • Polarlantis

Tack för era svar! Är ju på BB ff och har nu lånat en pump, tänker att då får damen i sig mat på kopp medan jag härdas lite och det inte blir sådan stress. Läkaren sa oxå att hon har kort tungband som ev ska klippas imorgon, kan kanske hjälpa. Nu klarar jag inte av att vara stilla då tjejen får mat och då blirvhon oxå förvirrad...

• Polarlantis

Tack för era svar! Är ju på BB ff och har nu lånat en pump, tänker att då får damen i sig mat på kopp medan jag härdas lite och det inte blir sådan stress. Läkaren sa oxå att hon har kort tungband som ev ska klippas imorgon, kan kanske hjälpa. Nu klarar jag inte av att vara stilla då tjejen får mat och då blirvhon oxå förvirrad...

• Polarlantis

• Polarlantis

Tack alla! Har lyckats två ggr idag med amningsnapp, hurra!!! Är så sjukt stolt! Lillan fick klippt tungbandet oxå så allt liksom.löste sig samtidigt, både för henne och mig! Bara vi klarar det vidare nu oxå, hoppas!

Svar på tråden försöker amma men det gör ONT, när släpper smärtan???!!!