• kasovi

Vi födda -92 och som vill ha barn

Nu fick jag mens. Det gör ont. Väldigt ont. Varför har inte män mens istället?!

FY F*N

Ska trösta mig med en arraksboll!

• kasovi
    Sandravanilj skrev 2014-09-22 16:51:57 följande:

Kan inte annat än hålla med dig!

Hoppas det går över snart!

Tröstät på! Choklad är också bra!!!

Kram!

Nu blir det chips! Haha!

Har alltid jätteont, men blir lika förvånad varje gång ändå. Hur går det för dig? :)

Känner mig så off här numera!
  • kasovi
    Sandravanilj skrev 2014-09-22 18:35:52 följande:

Mensvärk är inte att leka med!

Äl den 2/10 så just nu övningskör vi ;) annars så tar jag bidrottninggéle nu och sambon ska börja äta vitaminer med zink som tydligen ska förbättra/öka spermierna :) så vi håller tummarna!

Just det, ja! Det minns jag ju nu när du säger det :)

Övning ger färdighet! ;) Ska beställa äl-stickor för första gången nu i veckan tänkte jag...

Sen tänker jag leka nunna tills typ dag 10, sen jävlar är det disco!
  • kasovi
    Sandravanilj skrev 2014-09-22 21:47:03 följande:

Jag har äl-tester här hemma och är lite sugen på att köra det denna månaden utan sambons vetskap! Han vill inte veta när jag har äl så att det inte känns så tvingat och det kan jag förstå :)

Kör en hemlis då! Sen ser du till att köra varannan dag den veckan eller nåt :D

Men jag har aldrig använt äl-stickor förut... är det alltid 2 streck på dom, fast dom är positiva när båda strecken är lika starka? Och då släpper ägget inom 12-24 timmar?
  • kasovi
    Sandravanilj skrev 2014-09-23 07:09:51 följande:

Tänkte detta ;) vi kör ju varannan dag nu så det blir ingen skillnad ;)

Precis :) när äl är så ska teststrecket vara lika starkt eller starkare än kontrollstrecket :) japp det gör det så då är det bara att sexa på ;)

Haha vad bra x)

Det lönar sig att hänga på FL alltså! Allt det där har jag typ skumläst mig fram till i såna här trådar :P Tur jag kommer ihåg! Ska testa :)
  • kasovi
    Sandravanilj skrev 2014-09-23 21:12:06 följande:

Fast lite dåligt med variation nu när han är enarmad xD

Ja man lär sig mycket på FL! Utan FL hade jag aldrig hört talas om bidrottninggelé :) hoppas bara det funkar!

Alltså vad har han gjort med armen då? :o Låter lite tagikomiskt xD

Ja heja alla bebisgalna på FL!
    Em92 skrev 2014-09-24 19:29:35 följande:

Lycka till tjejer! Hoppas det blir eran månad! :)

Tackar tackar :D Nu får gärna mensen ta slut känner jag. Den varade i 4 dagar förra månaden, blir fjärde dagen imorgon men verkar inte som det ger sig än :(

Hur går det för dig nu då? :)
  • kasovi

Om ett ÄL-test ser ut så här så är det väl ingen idé att testa på några dagar eller?

Första gången jag provar nu, så jag har ingen aning om hur det funkar!

• kasovi
    Sandravanilj skrev 2014-10-02 17:20:57 följande:
    Ta ett per dag så ser du hur det stegras :) men det ser ganska långt från positivt ut :)
    Precis det jag tänkte!

Är det så att LH-hormonet alltid finns i kroppen, eller börjar det komma en viss tid i cykeln?

Tänkte eftersom man kan få blankt negativt också :o
  • kasovi
    Sandravanilj skrev 2014-10-02 17:36:57 följande:
    Tror det finns hela tiden men att det ökar vid äl :)

Jag har aldrig fått helt blankt? :O
    Så ser beskrivningen ut! :o

Men då väntar jag några dagar ändå, för jag upptäckte att då när jag hade svullna bröst och sprutflytningarna så var förmodligen min senaste ägglossning! Då hade vi inte ens sex heller, så jag får hålla utkik på om det kommer såna känningar igen :)
  • kasovi
    Sandravanilj skrev 2014-10-02 19:36:18 följande:
    Hahaha okej :P

Kör på varannan dag så prickar ni säkert :D
    Var tvungen att läsa flera gånger... "..så spricker ni säkert" läste jag xD

Dags att sova snart ;)

Ja, vi får göra så ett tag så borde det bli nåt :o
Svar på tråden Vi födda -92 och som vill ha barn