Sandravanilj skrev 2014-09-06 10:47:47 följande:
Tänk på att kroppen kan spela en superspratt! Vänta någon vecka till och ta ett test om den inte kommit igång :/ vet precis hur det känns! Håll ut baraa
Ja, det blev inte bättre av att jag var och handlade med min mamma idag, gick förbi ett skyltfönster med barnvagnar och hon petade mig i sidan o sa "hörru, titta där kan du köpa barnvagn!"...
Hon vet inte ens att vi försöker, men hon hintar mig då och då om att hon vill bli mormor. Det är ju rätt fint ändå.
marory skrev 2014-09-06 13:27:28 följande:
ja det borde inte betyda någonting egentligen, jag tog test på BIM + 1 och fick negativt väntade sedan en vecka och fick ett plus! trots att graviditeten är så långt gången som när ägget fästes så inte senare ÄL som man annars också kan ha, så beror nog på hur mkt hcg man producerar,
sen kan det bero på vilka test du använder?
Exempelvis syns det inte alls när jag använder RFSUS test, det får jag negativt på även om det är positivt :)
Det var ju visserligen Apotekets egna jag testade med. Kan pröva med Cb nästa vecka :) Hoppas inte för mycket nu ändå. Flytningarna har blivit mer mjölkiga nu