Vi födda -92 och som vill ha barn
jag prickade in ägglossningen så enligt appen (om det blev ngt) ska jag var gravid i vecka 3, men jag känner inga symtom alls :/ kan jag ha misslyckats ändå lr e det för tidigt att ha symtom??
jag prickade in ägglossningen så enligt appen (om det blev ngt) ska jag var gravid i vecka 3, men jag känner inga symtom alls :/ kan jag ha misslyckats ändå lr e det för tidigt att ha symtom??
Jag ska till BM idag o göra ett graviditetstest :) mensen e 2-3 dagar sen så nu hoppas jag att det e en filur i min mage :) är så nervös :/
Är i chock! Första försöket och PLUS! Trodde inte att det skulle gå på första försöket! Är så glad! Skakar asså! :)
Är så rädd att få missfall igen :(
Göm inte mej på + listan :D
Malin1992, Stockholm, BF 2 Mars
Hihihi tack :)
När får jag göra ul? Jag ska på inskrivning 11 augusti o e då i v 11.
Måste jag boka ul lr gör min barnmorska det?
7 augusti menar jag
Köpte här om dagen en gravidkudde o idag fick jag hem den :) ska bli så skönt att sova med riktigt stöd o inte med massa kuddar överallt :P det kommer nog bli den bästa kvällen på länge :)
Jag har börjat få "mensvärk" idag o e i vecka 16 o lite ont till o från på höger sida. Ngt som jag behöver oroa mej för lr inte?
Nu är handpenningen på barnvagnen lagd! Babyproffsen beställer den å så hämtar vi ut och betalar resten i slutet av februari! Förlossningsgaranti hade dom också! Känns supertryggt! Blev en emmaljunga super nitro :)
Ni som är gravida, har ni känt rörelser än? Jag är i v 17 och känner inget märkvärdigt! Hoppas på att få en känga av lillen snart! Haha