• Malin1992

Vi födda -92 och som vill ha barn

Jag har ÄL på onsdag så nu ska vi börja mysa o göra det innan, på o två dagar efter ÄL :) hoppas vi + denna månad :)

• Malin1992

Hur hårt vågar man träna om man vill bli gravid?? O under dom 12 första veckorna??

Jag tänker främst på att träna kondition.

• Malin1992
    marory skrev 2014-05-04 18:15:20 följande:
    det är bara bra om man rör på sig och kondition borde inte alls vara några problem fler gånger i veckan :)
    Okej :) för jag tränar 2 timmar tre gånger i veckan (alltså 6 timmar ) i veckan på gym. O då e pulsen nästan Max i 1h 30min o sen lugnare takt, kan jag alltså fortsätta träna så?? :)
  • Malin1992

Ngn som vet vrf jag har ont och stickningar i brösten, vita flytningar o kallsvettig till o från?? Kan det bero på att Mensen ska komma lr kan jag vara gravid??

(Mensen ska komma på fredag. )

• Malin1992
    Em92 skrev 2014-05-20 23:06:04 följande:

Kan nog va möjligt att du är gravid! Har hört om folk som fått stickningar då! :) Ökade flytningar kan man ju oxå få! Vi får hoppas! :) :D
    Aha okej :) tack för svar :) jag håller oxå tummarna :)
  • Malin1992

En till fråga :) jag brukar ha mensvärk tre dagar innan mens, men nu har jag inte haft ett dugg ont lr ngt o mensen ska komma imorrn. Jag har fortfarande sjukt ont i brösten Ska jag ta ett gravtest imorrn lr inte??

• Malin1992
    Sandravanilj skrev 2014-05-22 13:13:55 följande:

Du kan ju alltid ta ett test, det skadar ju inte :)

Var så för mig för två månadersen, var heeeelt 100 på att jag var gravid men bara negativa test och på bim+7 kom mensen :/ det var då vi skulle börja försöka och jag ville så gärna vara gravid :/

Men ta ett test och så hoppas vi på + :D
    Ne exakt :) aha okej. Aa förstår det. Jg hoppas att jag e gravid men vågar inte bli inställd på det.
  • Malin1992
    marory skrev 2014-05-22 13:45:22 följande:
    Jag har flera gånger trott att jag varit gravid med massa symptom, nu har jag inte alls några av de symptomen jag trodde att man skulle ha. Så det går inte alls avgöra tyvärr man kan bara spekulera kring varför man har inte har ett symptom och hur det brukar vara etc, Men du kan ta ett test i morgon och se :) Men som sagt jag fick negativt på BM-1 och plus på BM+5 så även om det verkligen inte hjälper är det enda du kan göra att vänta, lycka till :)
    Okej aa det e sant. Aha okej hoppas jag oxå plussar lite senare då :) gjorde ett test idag men det visade negativt.. Men gör ett till om ngr dagar så får vi se om jag får mens lr inte :) hatar att vänta på ngt jag så gärna vill ha.. Tack så mkt :)
  • Malin1992

Idag skulle mensen ha kommit men inget tecken efter den, har varken mensvärk lr ngt som jag brukar ha.. Gjorde ett gravtest igår som visade negativt.. Så nu vet jag inte vad jag ska tro..

Svar på tråden Vi födda -92 och som vill ha barn