• Anna09

Vi födda -92 och som vill ha barn

Heeej

Jag är en tjej som är född -92. 
    Jag och min sambo bestämde oss för lite mer än en månad sedan att försöka få barn. 

När jag slutade med mina p-piller så kom igång min mens på en gång, 
    Sedan tror jag att vi missade ÄL nu denna månaden och skulle ha fått min mens i fredags.
    Men den har inte riktigt dykt upp.
    Det är först idag jag börjat få ont i mina bröstvårtor. 

Jag tror inte ägget har fäst utan bara att min mens är lite sen.

Kan vara skönt att det är några i exakt samma ålder som delar lite känslor.

Hoppas det finns någon här som vill följas åt:) 

• Svar på tråden Vi födda -92 och som vill ha barn
  • marory
    Malin1992 skrev 2014-05-04 21:18:13 följande:
    Okej :) för jag tränar 2 timmar tre gånger i veckan (alltså 6 timmar ) i veckan på gym. O då e pulsen nästan Max i 1h 30min o sen lugnare takt, kan jag alltså fortsätta träna så?? :)
    jag är inte någon träningsexpert men skulle tro du bör hålla dig under 200/slag per minut ca 70 % av max , det viktigaste är att du lyssnar på din kropp, googla om du är osäker här finns en bra länk :) 
    www.sats.se/traning/familj/traning-och-graviditet/traning-under-graviditet/
  • EmmyLee

Är också född 92 så hoppar gärna in här också :) Har bim 8maj och är otroligt nervös, inte långt kvar och har väldigt ont i brösten hoppas de är ett gott tecken och inte mens :) kul att de är fler 92or som försöker! Trodde kag var ensam.. Har inte berättat för någon då folk tycker jag är för ung ännu men de är ju våra liv och vårat val :) hihi

• Maalon
    EmmyLee skrev 2014-05-06 14:50:28 följande:
    Är också född 92 så hoppar gärna in här också :) Har bim 8maj och är otroligt nervös, inte långt kvar och har väldigt ont i brösten hoppas de är ett gott tecken och inte mens :) kul att de är fler 92or som försöker! Trodde kag var ensam.. Har inte berättat för någon då folk tycker jag är för ung ännu men de är ju våra liv och vårat val :) hihi

Spännande! Håller tummarna för ett plus! Är det första försöket eller har ni försökt ett tag?
  • marory

Hej! Hoppas allt är bra med er här inne,
    själv har jag precis haft ÄL så hoppas på att det fäste sig de här dagarna, dock blir jag lite fundersam för jag brukar få ÄL-flytningar, (inte alltid) men inte denna gång (eller så fick jag väldigt lite)? får ni alltid samma symptom varje månad eller brukar det skifta lite? för visst borde jag släppt ett ägg även om det inte blev samma starka tecken denna månad?

• EmmyLee
    Maalon skrev 2014-05-06 15:01:23 följande:
    Spännande! Håller tummarna för ett plus! Är det första försöket eller har ni försökt ett tag?

Första försöket så vi hoppas att vi gjorde en träff.. dock fick jag bruna flytningar igår så de är säkert mensen på g :(
  • Sandravanilj
    marory skrev 2014-05-13 15:35:23 följande:
    Hej hur går det för alla? 

Jodå, är i Grekland och inväntar äl den 18e ;) övningskör bara nu och hoppas att det tar sig snart!!
  • EmmyLee
    marory skrev 2014-05-13 15:35:23 följande:
    Hej hur går det för alla? Glad

Fick mens 2 dagar efter bim, nu väntar jag på att den ska ta slut så vi kan försöka igen! :)
  • marory
    EmmyLee skrev 2014-05-13 17:55:06 följande:

Fick mens 2 dagar efter bim, nu väntar jag på att den ska ta slut så vi kan försöka igen! :)
    Ah, bättre lycka nästa gång,

jag hade ÄL den 5e och har BIM på lördag, Gjorde ett test idag och det syntes ingenting, men det säger ju inget egentligen är endå 5 dagar kvar. dumt att ta test men hänger man här på FL blir det lätt så då man läst folk som "minsann" testat + låångt innan BIM.
    Dock känns det inte som att det kommer bli något denna månaden även om jag hade hoppats på det :( 
Svar på tråden Vi födda -92 och som vill ha barn