Vi födda -92 och som vill ha barn
Själv så börjar jag närma mig vecka 18(17)! kan knappt fatta det tiden går så sjukt fort! Äntligen står vågen stilla och har varken gått upp eller ner de senaste 4-5 dagarna. aptiten har kommit också och nu vill jag äta jämt även om det inte får plats så mycket ;)
Börjar verkligen känna mig som en människa igen, tror tillochmed att magen börjat växa lite :) är dock orolig som vanligt att något ska vara fel och nojjar som vanligt, längtar till UL om 19 dagar så vi får veta att allt är okej och om det blir en pojke eller flicka, det ska bli spännande hoppas dessa 19 dagar går fort fort fort så jag kan njuta och sluta nojja :)
jag har inte alls lika ont på dagarna längre framförallt inte i ligamenten och min foglossning blev bättre när jag blev sjukskriven så nu har jag nästan inga besvär alls, har verkligen känt mig risig innan, däremot har jag märkt att jag får ganska ont på natten i övre delen av magen skumt, kanske växtvärk? har iof haft lite tröga tarmar så kan ju vara något sådant oxå.
Har ni andra funderat på namn? Vi har och det har blivit lite blandade reaktioner när vi sagt våra, men det struntar vi i :)
känns som det var 2 veckor sedan du sa att du fått +!
Skönt att det onda börjar ge med sig! nu får du bara njuta av att vara gravid och den sista tiden ensam tillsammans med din sambo :D
Du ska se att magen kommer växa över en natt :D
Och du väntar inte missfall, du väntar barn!!!
Ja vi har både flick- och pojknamn klara :D