Vi födda -92 och som vill ha barn
Ja det är inte ens säkert att man kommer hänga med samma personer hela tiden heller, är liksom 69 pers än sålänge :p och ja alltså jag har inte behov av partydjur som vänner på fritiden ändå, ska ju liksom bli morsa haha! Plus att jag kommer ta uppehåll så klassen är lite provisorisk (haha känns drygt att uttrycka sig så men lite så är det) ska fokusera på att hitta dom jag pluggar bra med! :)
Jo men förstår dig! Hade inte heller velat dansa med foglossning! Och klart man vill känna sig som en del utav gruppen men som du säger synd att allt ska handla om fest :/
Vilka fina kläder!!! :D Ska bli mysigt att få handla sen! Ska kolla mycket på Kappahl då tror jag, så mycket sött på samma ställe!
Har faktiskt köpt ett par mammabyxor, mest för att alla gamla är för tighta och behöver ändå ha nya brallor :) och magen ser ut som en ballong haha!!
vi har också och kommer handla det mesta ifrån kapphal/newbie de har så mycket bättre kvalité känns det som, i alla fall när man jämför med tex H&M.
hehe, jag var på mammaavdelningen och tittade men eftersom jag gått ner 7 kilo har jag tappat 1,5 klädstorlekar så det är ett elände att hitta kläder just nu, 34 är för stort!! och mammakläderna börjar i storlek 36/s villket är för stort :/ och allt annat är för långt för mina 1,56 cm :(
härligt med lite mage även om det bara är för den är uppblåst :) jag har fortfarande inte fått någon större mage, men det jag märkt nu är att den magen jag har, har blivit en gravidmage hehe, så är väldigt rund om magen även om den inte är större i storlek, tror att bebben ligger tryckt mot ryggen för har inte kunnat ligga på rygg på flera månader för det känns så obehagligt, vilket dåförklarar den lilla magen :)