Vi födda -92 och som vill ha barn
inte meningen att hopppa på dig men som antropolog och framtida forskare är det viktigt för mig att det inte finns lösryckta fördommar och felaktig statistik
inte meningen att hopppa på dig men som antropolog och framtida forskare är det viktigt för mig att det inte finns lösryckta fördommar och felaktig statistik
[quote=73814338][quote-nick]marory skrev 2014-08-17 11:02:57 följande:[/quote-nick][/quote]
Men var första mensen sen mf... <3<3
Nu har jag varit och lämnat alla inskrivningsprover och kub-blod :) alltid lika nervöst att vara på barnmorskemottagningen å se alla som har gått långt! Blev som förra gången helt darrig, var några bebisar där också :p något som var skönt var det att alla värden hon kunde kolla direkt var jättefina! :D
vi var och köpte lite kläder häromdagen blev dock lite irriterad eftersom de hela tiden frågade om det skulle vara en present, även om det inte va en pik mot att vi ser unga ut tog jag det som det så till slut utbrast jag efter typ 3 affären "det är bara jag osm inte blivit tillräckligt tjock än" haha! expediten skrattade gott iaf
Det var neg , men ska tests på söndag igen eftersom jag nog testa lite för tidigt. Men får jag fråga er en sak? Jag är ju som sagt äg+10 idag och i måndags fick jag " mens " fast det var ovanligt mkt bruna klumpar, "trådar" men nu har den slutat och det hugger sådant i äggstocken men ibland båda. Kan drt vara en nidblödning? Lr vanliga mensen? Jag har aldrig haft såna hugg lr smärta förut.
Ååh måste bara skriva av mig! Jag började på högskolan i tisdags och nu är nollningen i full rullning... Känns så jäkla jobbigt att bortförklara sig hela tiden! Ska man berätta för de i nya klassen direkt för att få tyst på allt tjat eller ska man vänta? Man kan ju följa med utan att dricka med känns ju lite konstigt plus det att lukten av sprit är jobbig och tröttheten är olidlig! :p känner ju bara för att vara hemma :(
Tycker själv det är väldigt jobbigt när folk frågar hela tiden om man ska med ut, samtidigt som jag blir ledsen om jag inte blir tillfrågad, så tråkigt att mycket umgänge ska handla kring att man ska gå ut. visserligen syns det ingenting än så så konstigt skulle det ju inte vara, men det har aldrig varit min grej och att stå på ett dansgolv i flera timmar med foglossning, hög musik och en liten oro om ifall någon ska dunka till en i magen eller i ryggen eller så
här är fresten ett par ganska dåliga bilder på kläder vi köpt