• nica

Längtar att få föda? BF JUNI 2014!!

Bf+13! Gahh blir deprimerad av detta.

Korpfan- låter inget roligt för dig jag mår iaf relativt bra.

Devils- förstår att de känns jobbigt för dig också.

Undrar hur din igångsättning gick till sist, bättre att fråga än googla rundor tror jag annars hittar man väl bara massa skräck exempel.

Hoppas de går bra för er andre

• nica

Korpfan- tänkte på de du kanske har infektion eller något? Kanske kolla upp de?

Devils- Tack för infon Skönt att höra att de gick smidigt till när de väl satte igång. Bm i morgon så ska be om hinnsvepning igen och hpppas på att de kommer igång av de

Känns som vi är rätt många som gått över iaf, skönt att man jan bolla oro och tankar med varandra i samma sits.

• nica

Devils- du får stå på dig lite och vara lite extra gnällig kanske. ..även fast de inte tillhör ens natur att " besvära".

Jag har fixat så min mamma tar mina grabbar natten mån-tisdag så får hoppas att bebisen vill sammarbeta och komma då :-P

Guapa- fan vad trist hade så med min första värkar som avstannade. ..började sen dagen efter igen, så hoppas de kommer igång för dig

• nica

Korpfan- men de gjorde ingen gyn undersökning då? Tänkte bara så de inte är en infektion.

Devils- tycker du ska stå på dig och hoppas på sammarbete från din BM!

En kompis till mig fick barn idag...hon skulle ha 30juni. Jag bitter som fan och svär över att min unge inte vill ut :-P nåja 13dagar över tiden då vet jag iaf att jag inte behöver vänta så länge till.

• nica

Tizi- massa grattis, så skönt att du äntligen fått din lilla prinsessa

Guapa- lycka till nu ( den lille/lilla kanske redan kommit)

+ 14 idag! Bm idag 16.00 så får se om hinnsvepning kan göras och att de händer något för min del också.

• nica
    Evelinaa90 skrev 2014-06-23 08:45:44 följande:

Nu är även lille Elsa född :) hon föddes kl 01.54 inatt och fyra timmar inne på förlossningen !! Det börja med vattenavgång igår kväll kl 21.00!

Grattis till dig Tizi :)

Grattis
  • nica

Blev ingen hinnsvepning idag hos bm då hon inte ville göra de för bebisen inte var fixerad. ..suck.

Och någon igångsättning verkar inte aktuellt i morgon heller då de hade många igångsättning i morgon så blir in på sjukhuset för koll och sen därefter får vi se. Allt känns just nu helt hopplöst

• nica

De sjukhus jag tänkte föda på år de 42+0 men de verkar inte ha plats...ska ringa i morgon klockan 8 och se vad de säger. På de sjukhus som jag annars får gå till väntar till 42+6.

Så vi får se jag blir deprimerad av detta, har ingen känning på att de ens är på g.

• nica

Devils- har en tid 9.00 för koll på de sjukhus som inte sätter igång förrän 42+6 men ska ringa de andra sjukhuset 8.00 ( där jag vill föda) och se om de istället har tid att ta emot mig. Men bäst hade ju varit om de vill starta av sig själv under natten. Hoppas dina förvärkar blir starkare, lycka till hos bm i morgon om inget annat

Svar på tråden Längtar att få föda? BF JUNI 2014!!