• nica

Längtar att få föda? BF JUNI 2014!!

Hoppar in här! Börjar bli tyst på andra tråden jag var inne i då alla får sina små underverk. Är på bf+9 nu och humöret är inte på topp. Har 0 känningar och börjar tro att jag inbillar mig allt. :-P

• nica

Grattis mottan till de nya tillskottet skönt att hinnsvepning gjorde nytta på dig.

Är på bf +10 idag och humöret är inte att lekamed.

• nica

Några planer för midsommar? Igår i skåne var de jätte många som fick sina bebisar berättade dom på förlossningen när jag var där ( haft en lite lugbare bebis så kolla så allt var bra) tydligen var det fullt på många ställen i Skåne.

• nica

Lycka tilö både till kia82 och tawana hoppas de kommer igång ordentligt för er så ni får era små hos er

Devlins- midsommar känns trist denna gång...hade ju förväntat mig en bebis nu. Blir bara en lugn dag för min del orkar inte med massa folk blir möjligtvis att gå över till killens mamma som bor i närheten.

• nica
    mmjansson85 skrev 2014-06-19 20:07:07 följande:
    Yey nu har min slempropp äntligen börjat lossna tror jag, fick lite segt orange-rosa klet på pappret nyss och det kan inte va nåt annat ;) fast de va pyttelite men iallafall skönt att de händer nånting!

Min bebis får mer än gärna komma imorgon, vi har ändå inga planer i år eftersom att jag knappt orkar klä på mig nu :p måste man ha finare kläder än mysbyxor så stannar jag hemma ;)

Min slempropp har lossnat i omgångar och gett mig falska förhoppningar, hopps de är ett tecken för dig och de kommer igång!

Mysbyxor är de enda som gäller nu :-P
  • nica
    Towandaa skrev 2014-06-19 21:39:04 följande:
    Värkarna avstannade igen...

Men usch vad trist när jag väntade min första lille grabb höll de på till och frpn i 5 dagar. Hoppad de kommer igång igen för dig

.
    mmjansson85 skrev 2014-06-19 21:53:17 följande:
    Ja jag har inga större förhoppningar att det kommer dra igång närmsta dagarna men man kan ju alltid hoppas ;) alla tecken känns bra just nu.

Man lever på hoppet
  • nica

Devils- hoppad de kommer igång om du ger dig på såna fysiska aktiviteter :-P själv orkar jag inte något sånt alls hihi

• nica

Jessica08- hoppas du snart har din bebis hos dig.

Soffipropp- kan inte ge något bra svar då mitt vatten aldrig gått. Men tror att de fortsätter läcka.

Devils- gav de någon verkan med färdknäppen?

Har bf +11 idag och känner mig nästan helt gråtfärdig och vill bara ligga kvar i sängen

• nica
    Guapa skrev 2014-06-20 00:18:23 följande:
    Åh vad spännande! Än så länge gör det ju inte särskilt ont så jag går nog och lägger mig nu och ringer förlossningen i morgon om mer vätska runnit. Jag hoppas bara att vi inte behöver åka in på morgonen, min man lär vara skapligt trött då :) 

Hur går det för dig?
  • nica
    Jessica08 skrev 2014-06-20 16:12:20 följande:

Jodå nu är vår prins född :) eller ja, för 5 h sen.. Snabbt gick de! Hoppas ni snart får era små ni som fortfarande väntar!

Liinda skrev 2014-06-20 17:08:09 följande:

I tisdags kväll kom våran lilla dotter! Helt magiskt! Hon är super liten och suuuper söt! 

Massa grattis till er
Svar på tråden Längtar att få föda? BF JUNI 2014!!