Startar första IVF behandlingen idag
Spännande!!! :)
Spännande!!! :)
Neeeej skit också!! Är det säkert el kan det fortf bli något? Vad är nästa steg? Många kramar
Usch vad tråkigt för er. Hoppas ni har en vidare plan nu efter läkarsamtalet, det brukar ju kännas lite bättre när man vet vad man ska göra härnäst. Känner igen känslan, hade kvar gravidsymtomen ett bra tag efter missfallet konstaterades, känns lite som tortyr när man inte får något för det. Tänker på dig. Kram
Hej Darling82! Se till att vila från det ordentligt, passa på att göra nåt annat, gå på date, åk på en weekend eller nåt.. Vi tog en ordentlig paus efter missfallet och det gjorde iaf oss gott :) Nu är karusellen igång igen, började spruta i torsdags, ultraljud imorgon.. Känns konstigt att hålla på igen, och har ordentligt ont i magen, högre dos den här gången.. Ja det är väl bara att köra på så får vi se..Ta hand om dig och så hoppas vi på nästa gång! Kram
Blev 13 ägg, fick tillbaka ett igår. Får se nu om det blir ngt till frysen.. Så nu är det väntan igen. Försöker att inte tänka för mycket, men det går ju inget vidare. Har inte berättat för någon utom min mamma den här gången, känns bättre så. Hoppas du darling mår lite bättre och tar hand om dig. Kram
Darling82 - Heeeej vad kul att höra från dig!! Så nu är ni igång igen, härligt! Hur går det med din rehab? Och er weekend, har ni varit iväg?
Jag är gravid igen, men vågar inte hoppas särskilt mycket.. Ska på ultraljud 7/10, innan dess känns det faktiskt inte som att jag är gravid, känns som att det kommer vara som förra gången :( Ska dock på en veckas semester med min mamma på torsdag, och det ska bli jätteskönt. Vilken känslomässig pärs det här är!!
Som sagt, jättekul att höra från dig, och lycka lycka till nu!!!!! Kram
Darling82 - Heej ja det får vi verkligen hoppas, dags att det funkar nu!! Hur har du känt dig under spraytiden?
Jag ska ha gått in i v7 i måndags om jag räknat rätt. Mår inte så bra just nu, jag är så fruktansvärt rädd att det ska bli som förra gången, kan inte alls slappna av.. Ska på ultraljud på tisdag och är livrädd för resultatet :(
Hoppas ni ha de en härlig weekend och lycka till nu!!!! Kram
Lycka till imorgon! Kram
Det låter ju jättebra!!
12 mm foster hade jag, 7v +1 :) Känns otroligt, mest som en enorm lättnad, var livrädd innan.. Men nu tänkte vi tillåta oss själva att vara glada :)
Lycka lycka till nu, när ska de höra av sig?