• bringiton14

Startar första IVF behandlingen idag

Jaha nu är det gjort. Nu är det bara att hoppas på det bästa :)

• bringiton14

Hoppas äggplocket gick bra Libra!! :)

Darling- Har du några känningar? Tar du också lutinus? Jag har rätt ont i magen, vet inte om det är bra eller dåligt eller varken eller.. Och sjukt ont i tuttarna!! :) Om två veckor får vi se.. ??

• bringiton14

Hej!!

Jag ska ta lutinus fram till testet. Ja, det är ett jäkla kladd. Idag har jag haft som mensvärk plus att jag mått illa, och enligt FASS så beror det nog på lutinus..

Jag ska testa 7/5, det känns väldigt långt bort! Får besök av några vänner från England nästa helg så ser fram emot det nu, och när de åker är det dags att testa :)

Jag hade 8 blåsor tror jag, 5 ägg och 2 befruktade. Det andra skulle de odla vidare och se om det blir nåt för frysen. Men risken finns att jag får göra om allt från början..

Håller tummarna för att det här går vägen för oss alla tre, det vore ju fantastiskt :)

• bringiton14

Vad kul Libra! Lycka till på måndag då! :)

Jag har fortfarande molvärk och ont i brösten konstant.. Men jag läste att ömheten i brösten också kan bero på lutinus!

Hur mår ni annars?

Tiden går verkligen långsamt.. Jag har känt mig rätt deppig senaste dagarna, rädd att inget ska funka, trött på att kämpa..

Tror jag behöver komma igång med min träning, har inte tränat sen sprutstarten och det kan nog bidra lite till deppigheten.

Hoppas ni har en skön helg!

• bringiton14

Hej!! Jag tror inte det är kört, det är ju för tidigt! Du fick nog bara en liten mellanblödning. Ge inte upp.

Mina fysiska symtom är bättre, men inte min deppighet, för nu blir jag ju nojig för att jag har mindre ont! Ja väntan är verkligen hemsk, tiden går såååå långsamt!!!

• bringiton14

Ja lycka till idag Libra!!

Till mig sa de att jag kan träna som vanligt så länge det känns bra. Jag tränar vanligtvis ca 3 ggr/v och nu tänkte jag väl köra typ 2-3 ggr/v i lite lugnare tempo..

• bringiton14

Hej ladies!

Darling- ta det lugnt, det behöver inte betyda något alls!! Kanske du kan ringa till kliniken om du är mycket orolig?

Jo jag har mått rätt kasst senaste dagarna, trött på att vänta och även trött i övrigt, sover väldigt mycket.. Har ni känt något sånt?

Barnmorskan sa till mig att man kan få falskt positiv sticka om man testar för tidigt, pga Ovitrelle, så det är nog säkrast att vänta även om det är jobbigt.

För övrigt så kan man få ett helt gäng symtom av lutinus- molvärk, ömma bröst, illamående, irriterad slida, klåda mm

• bringiton14

Hej på er!! Är så nervös att jag inte riktigt vet hur jag känner mig..

Har du slutat ta lutinus? Jag blev instruerad att ta dem enda fram till testet, konstigt.. Håller tummarna för dig imorgon! På onsdag är det dags för mig, känns läskigt.

Nä du behöver inte oroa dig för att du jobbat på landet!! :)

Svar på tråden Startar första IVF behandlingen idag