• bringiton14

Startar första IVF behandlingen idag

Se till att du klämmer ordentligt innan du sticker, alltså att du får en ordentlig bit hud o fett att sticka i! Nu vet jag ju inte hur du ser ut men det brukar vara ett bra tips :) Jag har blött lite nästan varje gång, man punkterar väl nåt litet blodkärl..

Jag har känt mig väldigt uppblåst o gasig i magen, kan nog bero på sprutorna. Får gärna vara över snart.

Usch, hade en rätt deppig kväll.. Började tänka på om det inte funkar alls, vad gör vi då.. Det är väldigt svårt att hoppas lagom mycket tycker jag. Det är rätt tufft det här.

Idag ska jag luncha med en höggravid kompis och en med en tvåmånaders..:) Bäbisar o magar överallt, när är det vår tur?!

• bringiton14

Tack för tipset Angel00!

Just nu känns det bäst att sätta all tilltro till Huddinge och hoppas på det bästa. Men det kan se annorlunda ut om några månader.

Grattis till dig att du äntligen är gravid!!! :)

• bringiton14

Det låter bra, de får gärna dimpa ner i jan/feb! :) Väldigt skönt att kunna vädra sina funderingar måste jag säga, det är så skönt med någon som förstår hur det känns.

Vi får 3 försök från landstinget.

Jag håller med, jag ska gosa ordentligt med lillan idag. Självklart är jag glad för deras skull men det känns i hjärtat, vi vill ju så gärna, och jag vill så gärna se min man som pappa!

Du har rätt, vår tid kommer! :)

• bringiton14

Vad mysigt det låter! Ert boende alltså. Vi bor i en lägenhet i Vasastan, trivs jättebra och cyklar till jobbet på en kvart vilket känns väldigt lyxigt. Men vi längtar till landet, kanske inte att flytta men en liten stuga skulle sitta fint :) Jag har mycket släkt i Jämtland men det är lite långt bort..

Jo vi pratar också en del med vänner, men ibland får jag inte ut så mycket av det känner jag, eftersom de inte alls vet hur det känns.

Ja det är klart att man tänker mycket på det här, men det gäller väl att njuta av livet samtidigt. Tog en härlig cykeltur genom halva Stockholm till den där lunchen idag, otroligt härligt!

Då kör vi dubbla sprutor ikväll då! :)

• bringiton14

Har just tagit min, var lite sen hem.. Det svider rejält i efterhand! Ja hoppas det inte varar.

Bara en dag kvar till ultraljud nu :)

• bringiton14

Ja det är faktiskt mysigt att bo i stan med, ikväll gled vi in och tog ett glas vin på ett jättemysigt ställe som funnits sen 1899 :)

• bringiton14

Hoppas det gick över sen, mitt gick nog över på en halvtimme. Idag har jag lite typ mensvärk, hoppas det betyder att det funkar :)

Enligt vad jag såg är det efter plocket man inte ska dricka, så jag fortsätter att ta ett glas ibland.

Ja du, nu är det nära. Hoppas hoppas det ser bra ut! Vilken tid har du tid imorgon?

Svar på tråden Startar första IVF behandlingen idag