• bringiton14

Startar första IVF behandlingen idag

Nä det kändes nog inte annorlunda.. Förutom att själva behandlingen var jobbigare och jag hade mer ont. Däremot så testade jag tidigt, vilket var jättedumt för då fick jag upp förhoppningarna samtidigt som jag inte vågade lita på det och väntan kändes ännu längre! Så om du kan hålla dig, gör det!

• bringiton14

Jag testade typ på rd 7 tror jag, men som sagt, inget att rekommendera!

Jag tog lutinus fram tills jag testat positivt, barnmorskan jag pratade med då sa att det inte hade någon bevisad effekt efter det. Gången innan tog jag en vecka längre, och inte hjälpte det.

Hoppas du mår efter omständigheterna bra, fattar att det måste kännas väldigt tufft. Kram

• bringiton14

Hade 2-dagars.. Jo jag förstår, men jag tyckte det var så skönt att sluta med lutinus och slippa allt gegg! :) Förstår att det inte är lätt för dig nu. Vad var det du jobbade med? Vi ska till MVC på inskrivning idag, och sen är väl nästa steg KUB, får se när det blir. Jag känner mig fortfarande orolig, igår var tex brösten mindre ömma och då börjar jag noja direkt, man är rätt bra på att plåga sig själv.. Jag ska börja ett nytt jobb om två veckor också, och jag vet inte när jag ska berätta för dem, det känns konstigt, men jag berättar nog direkt om KUB går som man hoppas. Ja, vilken berg- och dalbana det här är. Å vad jag hoppas att vi får se tillbaka på det här med ett leende och känna att allt var värt det :) kram

• bringiton14

Förstår verkligen vad du menar gällande din arbetskamrat. Jag känner mig allt som oftast som en dålig människa för jag inte blir glad för andras skull, och avundsjuk. Det är hemskt.

Är supernervös för det nya jobbet, och för att berätta för dem. Fast mest nervös för KUB som blir 13/11.. Jätterädd för dåliga nyheter.

Håller alla tummar för dig på fredag!! Hoppas hoppas!!!!! Kram

• bringiton14

Du är så nära nu, försök att hålla dig och strunta i att googla, fast jag förstår dig helt och fullt!! Hoppas hoppas hoppas!!!!!!!!!

• bringiton14

Jippie!!!!!! Grattis grattis grattis!!!!! ????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Svar på tråden Startar första IVF behandlingen idag