bringiton14 skrev 2014-04-30 12:23:15 följande:
Hej ladies!
Darling- ta det lugnt, det behöver inte betyda något alls!! Kanske du kan ringa till kliniken om du är mycket orolig?
Jo jag har mått rätt kasst senaste dagarna, trött på att vänta och även trött i övrigt, sover väldigt mycket.. Har ni känt något sånt?
Barnmorskan sa till mig att man kan få falskt positiv sticka om man testar för tidigt, pga Ovitrelle, så det är nog säkrast att vänta även om det är jobbigt.
För övrigt så kan man få ett helt gäng symtom av lutinus- molvärk, ömma bröst, illamående, irriterad slida, klåda mm
heeej!
till och från.. trött... svullen mage.. omt i brösten.(tack Lutinus
. nyss fick jag en liten rosa flytning på pappret när jag kissade..hmm är ju exakt 2 dagar efter ET nu så hoppas det inte betyder att det blev misslyckat....fick ju info om att man kan ha flytnigar som i blnd är blodblandade under dem närmsta veckorna, men man blir ju galet orolig ändå! Någon läkare skrev att Ovitrelle sitter i kroppen max 10 dagar... så tror jag ska bus-testa på söndag om jag inte fått någon större blödning nu innan. Självklart är det bäst att vänta till TD!
ÅÅÅh..väntavänta... 2 hela veckor...
Trevlig Valborg!..
.. Här blir det inget vin idag... är nog första Valborg på många år som det blir 100% alkoholfritt