bringiton14 skrev 2014-04-27 08:33:24 följande:
Vad kul Libra! Lycka till på måndag då! :)
Jag har fortfarande molvärk och ont i brösten konstant.. Men jag läste att ömheten i brösten också kan bero på lutinus!
Hur mår ni annars?
Tiden går verkligen långsamt.. Jag har känt mig rätt deppig senaste dagarna, rädd att inget ska funka, trött på att kämpa..
Tror jag behöver komma igång med min träning, har inte tränat sen sprutstarten och det kan nog bidra lite till deppigheten.
Hoppas ni har en skön helg!
Hej!
tack.. det behövs... jag har också känt mig lite deppig...det är så mycket som ska fungera för att det slutligen ska bli något.. men vi måste försöka tänka positivt! Jag har också ont i brösten!!! Måste vara lutinus för började dagen efter jag började med det..
Tiden går så långsamt...ska nog ringa kliniken i morgon bitti och kolla hur det har gått med våra embryon...dom får stå ut med mig helt enkelt, kan tänka mig att det är fler som ringer och är nyfikna..
Jag har heller inte tränat sen sprutstart.. vad har era läkare sagt om träning under behandling? Jag läste på nätet något läkare som rekommenderade endast lågpuls träning efter ÅF, fram till första UL...måste höra på måndag vad dom säger på kliniken... jag tränar vanligtvis kondition minst 3ggr per vecka, så man vill ju komma igång med det igen innan sommaren så man är hyfsat i form om man nu inte blir gravid... ha en toppensöndag allihopa!!