Inlägg från: Tom Araya |Visa alla inlägg
  • Tom Araya

Varför urringning?

Anonym (kackelacksbajs) skrev 2014-04-03 18:38:41 följande:
    Jag skulle gärna vilja veta varför så många kvinnor väljer att ha urringade tröjor, i vissa fall väldigt djupa sådana.

Skulle tycka det vore fruktansvärt kallt åt bröst/halsen + massa förkylningar.

Som kille tycker jag det bara ser fånigt ut, typ "kolla på mina bröst" eller nått. Blir otroligt avtänd av just uringningar. Å andra sidan tänder jag på andra saker som andra killar kanske inte tänder på, typ ben, men det hör inte till ämnet just nu.
    Nu är inte jag kvinna men skulle ibland önska det då urringning borde vara svalkande när det är varmt.
    Det är tyvärr väldigt fult med djup krage på tröjor på killar/män, vilket inte är så praktiskt vid värme.

Förkylning vet du väl är en myt. Det vi kallar förkylning är ett virus och fås genom smitta. Men visst kan man även få åkommor av kyla....

Jag tycker urringning kan vara väldigt snyggt, kvinnligt och sexigt ibland. Ibland är det bara smaklöst.
  • Tom Araya
    Orcha skrev 2014-04-03 20:42:09 följande:
    Kvinnor i alla storlekar är snygga. Oavsett lång eller kort kjol, jeans, urringat eller polo.
    Jag hoppas att alla damer klär sig för sin egen skull, inte för nån annans eller för rådande ideal.

Sen att du ts har preferenser är en annan sak, lite synd att racka ner på kvinnors klädval pga dina personliga åsikter om hur kläder ska sitta/vara, bara.
    Men det kanske säger mer om din ytlighet?
    fluu skrev 2014-04-03 20:45:42 följande:

Plus
    Hail you, wise womens! Skål Solig

Svar på tråden Varför urringning?