sesssis skrev 2014-04-02 11:55:28 följande:
Ja familjerätten blir bäst nu när det är bråk för att få det så bra som möjligt för alla, mest för min sons skull. Att ha umgänge hos mig känns konstigt och ansträngt..jag försöker gå iväg ofta så dom får vara själva osv men det känns fel på något sätt att jag ska behöva lämna mitt hem för hans skull..
Anonym (Z) skrev 2014-04-02 11:10:45 följande:
Helt oacceptabelt att de har ug med dig närvarande och självklart kan han åka till stockholm en helg eller 4-5 dagar varför inte? Värmland börja med en vecka, du vet ju trots allt inte hur det blir nu när barnet är med kanske han verkligen är ensam med barnet den tiden, du vet bara hur det varit innan!
Men tycker inte du att hans ålder spelar in? O då vi precis börjat att han är sj med sin pappa att det blir för mycket att åka iväg så långt + länge från mig..(mig som han har haft 24 timmar dygnet sen han föddes) o nej jag vet ju inte till 100 % hur han är när han är sj med honom men sist han hade honom lördag till söndag så var han hos vänner för att göra de enkelt för sej sj som han sj sa..så man är ju orolig som mamma..
Nej det är väl ingen bebis vi snackar om eller hur? Börja låt ungen sova fre-sö och sen öka på så kan de åka iväg, du måste släppa taget