Flisan13 skrev 2014-04-01 21:14:47 följande:
Ok, närhet är det hon får till 100% från oss...måste visst förtydliga väldigt mycket, jag lämnar henne om hon tystnat men sen börjar hon skrika igen. Det hjälper ju inte även om vi är nära henne eller att hon ligger i vår säng och inte heller alltid när vi går med vagnen. Jag önskade hjälp om någon som kanske hade erfarenhet av samma, vad som hade hjälpt dem vid denna situation...om någon visste vad det kan vara, och kanske inte tykna svar som ovan Jag vill ju förstå varför hon skriker... Det gör så ont i hjärtat och är så jobbigt när jag inte vet orsaken. Närhet och kärlek är allt hon får av oss, till 100%. Inga svar behövs, tack.
Ja, du fick ett svar som kanske var lite halvtyket men nu har två personer till svarat om samma sak, helt otyket. Om det inte går att lösa, dvs hon är ledsen oavsett, är det bättre att hon får vara ledsen i din famn iaf. Jag har en unge som inte någonsin sover utan kroppskontakt så jag tycker ju att jag vet vad jag pratar om och var dessutom inte ett dugg otrevlig.