Lasermedicinska Kliniken i GBG
Jag gick in på rejta.se för att se omdömen om kliniken, men fick veta att företaget "valt bort omdömesfunktionen" på rejta. Lite skumt tycker jag. Någon annan som har erfarenheter av dem som ni vill dela med er av?
Jag köpte en sk deal från Lets deal på botox och kände att jag ville lämna ett omdöme. Jag har gjort botox i 2 år på flera olika ställen och nu på Lasermedicinska 2 ggr. Det är enda stället där jag fått både blåmärken och svullnad från injektionerna. Jag kan inte säga att resultatet varit sämre eller bättre än någon annan stans men kände att de verkligen desperat försökte sälja på mig andra behandlingar på ett sätt som inte var seriöst.
Tidigare hette de Donoor kliniken och jag minns att jag läste för några år sedan att de fått flera anmälningar, kommer inte ihåg exakt vad men tror det gällde kosmetisk tatuering som gått snett.
Bästa stället i GBG jag varit på är Clinica. Jag var jättenöjd! Väldigt duktig kvinna som gör behandlingarna och hon var väldigt informativ gällande behandlingar och försökte inte pracka på mig någonting.