Inlägg från: Louise91 |Visa alla inlägg
  • Louise91

Polisanmäld för djurplågeri

Korpen skrev 2014-03-31 18:31:15 följande:
    Kan man på allvar vara så dum som dig och ändå vara föräldrer??? Hoppas nån ringer soc så dom omhändertar barnet..... INNAN barnet far illa!

Hade du velat ha en kanin med illaluktande mun eller vad man ska säga? Dax att skärpa sig kanske? Det är inte mitt fel att hon har djur. Fick ett meddelande idag om att kaninen skulle till veterinären. Så tråkigt, mer kan man ju inte säga än att det var tråkigt...
  • Louise91
    Wira skrev 2014-03-31 20:01:54 följande:
    Är det bara jag som tycker att det är sorgligt och väldigt tragiskt att det finns så många ensamma människor utan liv ute i samhället vars enda livsglädje kommer från påhittade forumtrådar?

Vadå påhittade forumtrådar? För SISTA gången detta är INTE påhittad. Bara så du vet...
  • Louise91
    Wira skrev 2014-03-31 21:00:18 följande:
    Och tomten är far till alla dina barn...

Vad sjutton har det med saken att göra?
  • Louise91
    SkogsmulIe skrev 2014-04-01 16:35:12 följande:
     Självklart är det rätt åt dig. Vad hade du gjort om någon sparkade på din bebis? 

Jag hade polisanmält DIG! Antar att DU tycker det är ok att sparka en bebis! Ett djur är en sak, men man sparkar fan inte barn! Ge dig!
  • Louise91
    Qaroline skrev 2014-04-02 21:52:55 följande:
    Herregud, lägg ner! Du kan fasen inte vara riktigt frisk i skallen alltså eller så har du bara sjukt mycket fritid och bara spelar så jäkla bränd -.- 

Nu är det så att ja gillar inte djur, särskilt inte kaniner. Kaniner hoppar ganska högt. Min bebis började skrika när "djurägaren" blev arg. Bebisar finns liksom. Något hon inte fattar.
  • Louise91
    OneWish skrev 2014-04-02 21:56:33 följande:
    Orkar inte läsa tråden... men hoppas TS skämtar. Det är djurplågeri att sparka på ett djur.  För det andra har jag aldrig någonsin hört talas om en kanin som hoppat på en bäbis, hoppas definitivt det går vidare.
    Love all, trust a few, do wrong to none.

Nu skämtar jag inte. Jag gråter för detta. Hoppas jag blir frikänd...
  • Louise91
    Petsheart91 skrev 2014-04-01 16:31:54 följande:
    Jag begriper INTE hur man som människa kan sparka en oskyldig liten kanin... Du verkar dum i huvudet.Förmodligen luktar du ännu mer äckligt med tanke på att du är elak mot djur. Skäms din jävla djurplågare!!!!

Nej jag luktar inte illa. Kanske för dig.
  • Louise91
    OneWish skrev 2014-04-03 18:49:06 följande:
    Och sen återigen detta låter som ett trollning försök. Nu har jag ingen jätte vana av kaniner men de jag stött på har antingen varit slöa och suttit och glott på sin plats eller så har de stampat till och sprungit och gömt sig. Att en kanin skulle komma fram och "hälsa" känns väldigt icke realistiskt.
    Love all, trust a few, do wrong to none.

Men nu är det inte en trolltråd. Det SKREV jag.
  • Louise91
    Idaoda skrev 2014-04-04 05:29:26 följande:
    Det är fan trolltråd, tror du att vi är dumma i huvudet? Jag har haft ute kaniner, dom hoppade inte fram o hälsade när någon går med barnvagn.. Bara när jag sätter mig bredvid när den är fri på gräsmattan.. Jag har katter & hundar, det är hundar som springer fram o ville hälsa. men det FINNS mycket socialt djur som vågar men för äcklig människa som du kunde sparka, jag kunde lätt sparka din bebis för hen skriker som en fågel som stör mig.

Nej, nu är det INTE det skrev jag!!!!
  • Louise91
    Gathehielm skrev 2014-04-04 18:35:57 följande:
    "Det är en trolltråd, men jag tänker ändå mata trollet genom att svara i den."

SLUTA NU!! VAD ÄR DET DU INTE FATTAR NÄR JAG SKRIVER ATT DET INTE ÄR TROLLTRÅD??!!!
Svar på tråden Polisanmäld för djurplågeri