Inlägg från: Louise91 |Visa alla inlägg
  • Louise91

Polisanmäld för djurplågeri

Vad alla är elaka mot mig i den här tråden! Snyft...

• Louise91
    Korpen skrev 2014-03-30 10:27:41 följande:
    Nu gjorde du bort dig.. nu fattar alla at du är ett troll... Tack o lov var denna tråd fejk, nu kan jag andas ut... trodde verkligen att du var så här dum på riktigt Nu lämnar jag denna mycket underhållande tråd

Ja du, bevisa att detta inte är fejk. Nu är det så att detta är sant. Punkt slut.
  • Louise91

Jag skulle ha mosat kaninen med barnvagnshjulet.

• Louise91
    Petsheart91 skrev 2014-03-30 15:24:37 följande:
    Bra att tjejen polisanmälde dig! Du har för helvete inte mer rätt än någon annan att vara ute för din fucking barnvagn. Du bestämmer inte om kaninen ska vara inne eller inte. Punkt fucking slut din jävla dåre.

Du PLUS alla andra här inne är dårar...
  • Louise91
    Oscarsmamma84 skrev 2014-03-31 09:47:55 följande:
    Bra då är vi överens om nåt. Visste du förresten att kaniner räknas som utedjur? Dvs djur som är ute i sin normala miljö. Dvs att kaninen har större rätt än dig att vara ute.

Hennes kanin måste ha bott inne eftersom det icke fanns någon utebur. Har kaninen rätt att vistas ute alls ens på sin egen gård? Nae! Barnvagnar kommer först. Det finns djurrädda människor. Visste du det?
  • Louise91
    Korpen skrev 2014-03-31 08:46:02 följande:
    Vad menar du med att barnvagn börjar på B....??

alfabetets ordning. Först i alfabetet är A, som du uppenbarligen inte vet.
  • Louise91

Tjejen har polisanmält mig då jag fick ett brev från polisen...

• Louise91
    Oscarsmamma84 skrev 2014-03-31 11:53:36 följande:
    På sin egen gård har den rätt o vara ute. Klart jag vet att det finns djurrädda människor men för det behöver man inte bruka våld mot de stackars djuren. Inte deras fel att du är rädd!
    Louise91 skrev 2014-03-31 11:32:18 följande:
    Tjejen har polisanmält mig då jag fick ett brev från polisen...
    Vad bra:) nu tror jag att alla i denna tråden håller tummarna för att du får betala böter o att det leder till rättegång

Du verkar för fan skadeglad.
  • Louise91
    Oscarsmamma84 skrev 2014-03-31 17:47:12 följande:
    Ja faktiskt är jag det. Folk som är elaka mot djur eller barn ligger väldigt långt ner på listan över människor. De förtjänar straff o ingen som helst respekt eller empati av medmänniskor. Hoppas att du har lärt dig nåt av detta men helt ärligt tvivlar jag på det

Det är straffbart att vara elak mot barn. Hoppas att någon är skadeglad mot dig också.
  • Louise91
    lillaponnyn skrev 2014-03-31 19:10:52 följande:
    TS varför sparkade du på en kanin? du måste nog ta det lugnar framöver, det är ju djurplågeri,  bra att hon polisanmälde dig..får se nu vad åklagaren säger

Hennes kanin luktade jävligt illa faktiskt...
Svar på tråden Polisanmäld för djurplågeri