Inlägg från: Amanda84 |Visa alla inlägg
  • Amanda84

13 year old son still sitting on his mother laps

Mamman satt vid datorn och skulle visa 13-åringen något så han satte sig i hennes knä. Han hade bara kalsonger på sig. Fattar jag det rätt?

Ja, han är 13 år. Det är väl inget konstigt. Jag hade reagerat om han var 23 och gjorde så, men nu är han 13.

• Amanda84
    luna12 skrev 2014-03-26 22:08:27 följande:
    ok thank you but can you explain why its normal for you / for his age and so
    Handlar det bara om att mamman skulle visa pojken något på datorn? Eller sitter han också i hennes knä när han spelar spel, tittar på film, gör läxor?

Om det bara handlar vid enstaka tillfällen, så är det väl inget konstigt. Han skulle ju bara titta på vad mamman gjorde på datorn. 
  • Amanda84

Om pojken alltid sitter i mammans knä så har nog inte mamman förstått att pojken inte är en bebis eller ett småbarn längre. Om pojken bara satt i knät vid detta tillfället så är det väl inget konstigt? Pojken är ju fortfarande ett barn och förmodligen inte så tung att mamman gör sig illa om han sitter två minuter i knät på henne för att han skall titta på en sak på datorn.

Nu är jag uppriktigt nyfiken. Varför ställer du den här frågan och på vilket vis skulle det vara konstigt att pojken satte sig i knät när han skulle titta på datorn?

Svar på tråden 13 year old son still sitting on his mother laps