• luna12

13 year old son still sitting on his mother laps

ok so first off all I'm typing in english because I'm in the uk right know  . and i don't have that much of a time to figure out  and find  the swedish words . 

so the deal is i was in my friend last weak and she have an 13 year old kid she was siting on the computre and he want to see also what she see so he sit on his mother  " almost " in the nude like he was only in his boxers 

is that normal ??? for you mother I'm not a mother but is was a little odd to me !! 

will you thinks its ok ?! 

• Svar på tråden 13 year old son still sitting on his mother laps
  • luna12
    Whitetrash86 skrev 2014-03-26 21:59:03 följande:
    yeah, why not? it´s my kid...
    will i know he is your kid but kids at that age still sitings on there mums /.

and you can tybe in swedish
  • Amanda84

Mamman satt vid datorn och skulle visa 13-åringen något så han satte sig i hennes knä. Han hade bara kalsonger på sig. Fattar jag det rätt?

Ja, han är 13 år. Det är väl inget konstigt. Jag hade reagerat om han var 23 och gjorde så, men nu är han 13.

• luna12
    Amanda84 skrev 2014-03-26 22:05:15 följande:
    Mamman satt vid datorn och skulle visa 13-åringen något så han satte sig i hennes knä. Han hade bara kalsonger på sig. Fattar jag det rätt?

Ja, han är 13 år. Det är väl inget konstigt. Jag hade reagerat om han var 23 och gjorde så, men nu är han 13.
    ok thank you but can you explain why its normal for you / for his age and so
  • Whitetrash86
    luna12 skrev 2014-03-26 22:04:57 följande:
    will i know he is your kid but kids at that age still sitings on there mums /.

and you can tybe in swedish
    fine... barnet är 13år gammal och ville se något som fanns på datorn, ser inget problem med det. Skillnad hade varit om det ska sittas i knät i soffan eller om barnet inte är "barn" längre.
    Att han bara hade kalsonger på sig tycker jag inte heller är relevant..
  • luna12
    Whitetrash86 skrev 2014-03-26 22:09:43 följande:
    fine... barnet är 13år gammal och ville se något som fanns på datorn, ser inget problem med det. Skillnad hade varit om det ska sittas i knät i soffan eller om barnet inte är "barn" längre.
    Att han bara hade kalsonger på sig tycker jag inte heller är relevant..

Let's put his underwear Aside and lats say she was siting on the couch you still think its ok or odd !! ?
  • Amanda84
    luna12 skrev 2014-03-26 22:08:27 följande:
    ok thank you but can you explain why its normal for you / for his age and so
    Handlar det bara om att mamman skulle visa pojken något på datorn? Eller sitter han också i hennes knä när han spelar spel, tittar på film, gör läxor?

Om det bara handlar vid enstaka tillfällen, så är det väl inget konstigt. Han skulle ju bara titta på vad mamman gjorde på datorn. 
  • luna12
    Amanda84 skrev 2014-03-26 22:17:07 följande:
    Handlar det bara om att mamman skulle visa pojken något på datorn? Eller sitter han också i hennes knä när han spelar spel, tittar på film, gör läxor?

Om det bara handlar vid enstaka tillfällen, så är det väl inget konstigt. Han skulle ju bara titta på vad mamman gjorde på datorn.  

don't know if its occasionally,  why what the difference for you
  • Amanda84

Om pojken alltid sitter i mammans knä så har nog inte mamman förstått att pojken inte är en bebis eller ett småbarn längre. Om pojken bara satt i knät vid detta tillfället så är det väl inget konstigt? Pojken är ju fortfarande ett barn och förmodligen inte så tung att mamman gör sig illa om han sitter två minuter i knät på henne för att han skall titta på en sak på datorn.

Nu är jag uppriktigt nyfiken. Varför ställer du den här frågan och på vilket vis skulle det vara konstigt att pojken satte sig i knät när han skulle titta på datorn?

• Dixie

Varför kan du inte skriva på svenska när du är i England?

Svar på tråden 13 year old son still sitting on his mother laps