BF 4 maj fler?
Hej
Har BF 4 maj, finns det fler?
Hur mår ni? Några känningar?
Hej
Har BF 4 maj, finns det fler?
Hur mår ni? Några känningar?
Hade bf 2 maj men hon kom för två veckor sen, ligger på neo nu
Hade bf 2 maj men hon kom för två veckor sen, ligger på neo nu
Har bf 11 maj. Vad hände eftersom du födde för tidigt?
Hon är född v 32+4
Det gick igång med värkar, de försökte stoppa i ett dygn, för att ge mig fulldos kortison för att skynda på lungmognaden.
Jag svarade dåligt på stoppdroppet och de lät mig föda istället.
Allt går bra, vi ska ev åka hem på lördag
Hej, jag har bf 15 maj. Idag gick Slemproppen och sista veckan har jag haft mycket förvärkar, så jag misstänker att jag kommer föda tidigare än så. Är nu i v 33+4 så jag hoppas att bebisen stannar en månad till i alla fall, men lite nervöst är det just nu! Min dotter kom två veckor innan bf, och det kändes ju mer lagom.
FlitigaLis, grattis!! Skönt att allt gått bra!!
Jag har inga direkta tecken mer än sammandragningar. Fick åka till sjukhuset i torsdags efter bm besök då mitt blodtryck var högt. Låg på 142/100. Har haft det med mina andra två också...
Hej!
Jag har BF 15/5. Har inga känningar, men brukar få regelbundna onda förvärkar runt v 37-38. Men trots det gå över tiden...
Väntar barn nr tre, har en -08 och en -11 också.
Har ni alla barn sedan tidigare.
Kokos- vad sa de på sjukhuset? Hur har det gått med de andra, har du fått behandling? Blivit igångsatt? Har du haft HF också eller har det bara varit blodtrycket?
Jag hade mild HF med barn nr 2. BT började då stiga i v 36. Blev igångsatt i v 40+3. Åt Trandate sista två veckorna.
Denna gång började trycket stiga redan v 25, så jag har varit på täta kontroller och det lugnade sig. Men i måndags hade jag 175/100 så då blev jag insatt på Trandate. Har 1+ på protein, men normala blodprover.
Har också BF 4 maj:)
Hej!
Jag har BF 15/5. Har inga känningar, men brukar få regelbundna onda förvärkar runt v 37-38. Men trots det gå över tiden...
Väntar barn nr tre, har en -08 och en -11 också.
Har ni alla barn sedan tidigare.
Kokos- vad sa de på sjukhuset? Hur har det gått med de andra, har du fått behandling? Blivit igångsatt? Har du haft HF också eller har det bara varit blodtrycket?
Jag hade mild HF med barn nr 2. BT började då stiga i v 36. Blev igångsatt i v 40+3. Åt Trandate sista två veckorna.
Denna gång började trycket stiga redan v 25, så jag har varit på täta kontroller och det lugnade sig. Men i måndags hade jag 175/100 så då blev jag insatt på Trandate. Har 1+ på protein, men normala blodprover.
Har också BF 4 maj:)