• Parisaa

föräldraledig i västerort

Äntligen någon i kista!! :) Haha Hej!! Jag ska flytta till kistahöjden i augusti och har en flicka på 11 månader samt väntar en till liten. Vill jättegärna lära känna flera i dessa områden. Bor just nu i Sollentuna och jobbar vanligtvis i kista galleria. Är mamma ledig nu!

• Parisaa

Jag kan absolut rekommendera sats mamma träning samt mamma bootcamp. Har gått på båda men nu blir det dock inte så mkt träning pga min graviditet. Riktigt roligt och fina resultat fick man. Älskar att träna vanligtvis.

• Parisaa

Jag är absolut på :) jag har dock mycket kommande vecka och egentligen en hel del framöver inför flytten. Vi lämnar lgh i slutet av maj och får vårat hus i aug så vi kommer att bo hos familjen vilket är utanför sthlm men jag ses gärna om det passar och håller absolut kontakten här inne. Bootcamp är sååå kul :))

• Parisaa

Vart i kista bor du? Vi ska flytta dit i aug :)

Sofie ess skrev 2014-04-24 12:22:32 följande:
    Nämen se där, vad roligt med ett svar! Jag är också inflyttad stockholmare, har bott här i ungefär 3 år då jag flyttade hit för exjobb och sen jobb. Innan dess pluggade jag i Linköping i 5 år men kommer från Hudiksvall från början. Vad brukar du och din dotter ha för er på dagarna? Jag och Julie brukar bryta av äta-sova-byta blöja karusellen med barnvagnspromenader på järvafältet och i ursviksskogen och med mycket bus hemma. Det är så häftigt att se hur lilltjejen växer och utvecklas och är blir med mer och mer intresserad och "med". :) men jag vill gärna få lite mer omväxling och sällskap ibland Vi har också precis börjat i en föräldragrupp, men än så länge har det bara varit en introträff så det har inte riktigt kommit igång än. Jag är lite nyfiken på det här med öppna förskolan och funderar på att testa babysim. Och så känner jag att det är dags att komma igång med någon slags träning snart! :)

Svar på tråden föräldraledig i västerort