Inlägg från: Working girl 29 |Visa alla inlägg
  • Working girl 29

föräldraledig i västerort

Hej! Kul att ngn mer är sugen på lite sällskap. Jag bor i västerort och har en liren tjej född på julafton men då 6 v för tidigt. Hon mår dock jättebra även om hon skulle kommit i februari egentligen. Vi är med i en mammagrupp men den är inte så aktiv varje vecka. Lite om mig: jag är 31 år och ekonom när jag inte är hemma med vår lilla tjej. Har bott i Stockholm i ca 10 år när jag flyttade hit för att plugga. Vore kul att höra mer från dig och kanske ses och hitta på lite saker på veckorna! :)

• Working girl 29

Hej! ð???Roligt att höra ifrån dig. Kom just hem från vår mammagruppsträff. Vi hade info om mat från BVC och sedan tog vi en fika tillsammans i solen efteråt! Ella och jag brukar promenera en gång om dagen, annars har vi inte så jättemycket aktiviteter. Också funderat på babysim men de hade ingen bra kursstart innan sommaren. Har några kompisar med barn men de har precis börjat jobba igen så lite dåligt med socialt umgänge på dagarna. Ska du vara hemma länge med fin dotter? Vad jobbar du med? Min plan är att börja jobba i oktober. Jobbar med ekonomi.

• Working girl 29

Kul med fler! :) Vi bodde också på Kungsholmen innan! Har funderat på babysim på Beckomberga i Bromma.

• Working girl 29

Jag vet att de har mammapass på Sats där jag tränar. Har dock inte testat utan har tränat när min man är hemma. :)

• Working girl 29

Halloj! Vore kul att ses någon dag och ta en promenad och fika kanske? Speciellt nu när det är så fint väder! :)

• Working girl 29

Hej igen! Början av maj låter bra. Kanske någon gång nästa vecka. Här i Bromma finns några mysiga kaféer. Vi skulle kunna ta en promenad och fika här. Jag har annars bil och kan ses och fika någon annanstans med om det passar bättre! Fint i Hagaparken tycker jag. Vad tror ni? Vore jättekul att bli ett litet gäng och kunna hänga på dagarna ibland och ta en kaffe :)

Svar på tråden föräldraledig i västerort