Gravida som tränar och vill föjas åt?
Jag är gärna med här:) kommer försöka träna som vanligt hela graviditeten (så länge det går iaf:P).
I vilken vecka är ni och vad tränar ni?
Jag är gärna med här:) kommer försöka träna som vanligt hela graviditeten (så länge det går iaf:P).
I vilken vecka är ni och vad tränar ni?
Har varit otroligt slö de senaste veckorna nu. Från 4-5 pass i veckan till max 2, någon vecka tränade jag inte alls. Är så trött jämt, hoppas det vänder snart. :(
Jag är i v23 och har gått upp ca 6kg (vägde 57 innan).
Har slarvat med träningen igen. Den här gången är det faktiskt ren och skär lathet, det erkänner jag :P Har hållt igång med någorlunda promenader, bättre än inget. Men nu har jag semester så ska försöka ta tag i allt och komma iväg till gymmet oftare :)
Någon som har tips på övningar för ben och rumpa? Har i huvudsak kört benpress förut men nu är magen i vägen ;)
Squats och utfall har jag inte riktigt fått in rätt teknik på när jag var i "normalt tillstånd" så de övningarna har jag lagt på hyllan för tillfället.
Tack vilka bra tips! :D Nu fick jag ny motivation till att åka till gymmet :)
Var på gymmet häromdagen för första gången på flera veckor. Så skönt! Körde lite lätt kondition och ben/rumpa.
Körde några av de övningarna jag fick tips om här i tråden och jag kunde knappt gå dagen efter haha! Fick till det rätt på benpressen trots stor mage ivägen, så den släpper jag aldrig igen ;)