• Johannah01

ömma bröst!

Det är normalt att blöda i början av en graviditet :) jag hade jätte kraftig "mensvärk" i början, fick ta alvedon då de var olidligt. Dock ska man bli "orolig" om man blöder och har värk samtidigt ..

• Johannah01

Idag var jag iaf på inskrivning hos BM. Jätte kul och vi bokade tid fredag den 13 juni för provtagningar. Var svårt att få till en tid vi båda kunde så därför blir det lite sent :)

• Johannah01

Idag har jag hittills kissat 10 gånger på 12 timmar alltså jag vet inte vad jag ska säga till mina brukare xD jag har typ skrattat lite å sagt att jag druckit mycket och har liten blåsa... Jobbigt ;)

• Johannah01

Magen har växt och jag känner mig verkligen fet och sladdrig. Tror jag kommer få mycket vätska under graviditeten. Min mamma gick upp över 30 kg med mig. Med vätska då.. Hon gick ner allt direkt efter.. Idag skulle jag bada med en kompis men vi fick ta en promenad istället då mina bröst inte passa i någon Bekini! Alltså det såg hemskt ut haha! Så dags att köpa ny Bekini inför sommaren. Typ XXXXXXXL eller nått x)

• Johannah01

Och jag trodde att det skulle vara jätte komplicerat :) det är sjuuuuuukt att de togs sig direkt!!

• Johannah01

Åh hoppas! Idag åkte min smootie upp igen imorse! Har funkat så bra mot illamåendet men idag så fick den inte stanna:(

• Johannah01

Nej jag har inte berättat för henne än, men ska göra det nästa gång jag träffar henne. Alla runt om mig vet nu så jag hoppas det inte har spridit sig till chefen ännu;)

• Johannah01

Jag berättade ju för alla i v.4;) men i lördags var jag på 25års kalas, och då berättade jag för ännu fler haha :) jag har rätt god relation till min chef och hon kommer säkert bli glad för min skull, min innerst inne lär hon tänka "fan också" då jag är den enda som accepterat och fungerat bra i de arbetsuppgifterna jag har ;)

• Johannah01
    Acire94 skrev 2014-05-26 15:19:04 följande:

Tror inte jag kan testa imorgon för mamma ska sova här inatt, men i övermorgon ska jag ta ett! Hoppas :D

Jag känner mig inte alls gravid så vet inte om jag ska tro på det eller inte, men du är säääkert gravid också :D

Men herregud det är ju positivt!!!!!!!vad kul!!!!!!!!:D
Svar på tråden ömma bröst!