ömma bröst!
Åh jag gjorde ett digitalt nu och det står gravid 1-2 veckor alltså jag är så lycklig!!! Haha det är helt sjukt!! Kan inte sluta gråta typ!!
Åh jag gjorde ett digitalt nu och det står gravid 1-2 veckor alltså jag är så lycklig!!! Haha det är helt sjukt!! Kan inte sluta gråta typ!!
Åh hoppas ni också får plus snart!! :D
Jaa hihi jag hoppas den vill stanna:) jaa kan nån hjälpa mig räkna ut när den ska komma? Tror jag hade ägglossning 23/4 och mens nångång den 8e.. Vad gör jag nu? Ska man ringa nån nu eller ska man vänta?:)
Åh hoppas ni plussar! De e ju fortfarande tidigt :)
Jag hade förvarnat honom lite innan å visat dom svaga testerna... Sen när jag fick gravid på CB så ringde jag honom men inget svar såklart.. Jag var påväg till jobbet och fortfarande inget svar.. Mmsade en bild å då ringde han upp direkt.. Han blev glad och just nu sitter vi och kollar på namn haha! Har fått övertyga han lite då han hade svårt att tro på det.. Han bara " du får ta ett till test ifall de inte stämmer" men ja sa att de kan inte visa positivt om de inte är de :D
Jag vet inte vad han vill men jag vill nog veta.. Man är ju för ivrig lixom! Vill ni veta kön innan?:))
Jag tror inte man kan se könet förren v14 eller något :)
Jag har redan berättat för min bästis min mamma, pappa syrran och mormor haha! Men är ändå personer som jag kommer Berätta för om det inte går hela vägen :) faaaan de går inte att hålla sig! Haha min bästis skickade sms idag P skrev " är du gravid än?" Kan ju inte ljuga haha! Berättade för henne att jag slutat med P piller :)
Berättade för henne när jag slutade med P pillren att vi ska försöka.. Menade ja:)
Alltså jag hade också planetarier och när jag skulle säga det. Men jag ringde mamma för att höra om hon var hemma igår kväll för att jag ville komma förbi. Varav jag började stor böla v lycka i telefonen så jag kunde inte hålla mig.. Men hon sa inget till pappa så han fick jag visat Stickan för å han börja stor böla haha!