• Acire94

ömma bröst!

Jag vet inte var du har läst det men när jag sökte så var det ifrån typ 2009 och så ;) Dessutom så hittade jag en artikel om att Skövde var bäst i Västra Götaland på att förhindra allvarliga sprickningar osv, det tyckte jag lät bra ;) Men det är klart, en del personer klickar ju inte med sina barnmorskor och så, det kan ju vara så det var också? :)

Jag tror jag skulle få typ 4-5000 i månaden + barnbidraget då så det ska väl räcka till blöjor och sådant tillsammans med sambons lön då så klart :)

Bank-id är jättelätt att skaffa, det gör du genom din internetbank! :)

Jag känner mig så himla neggo nu men..i fredags var det knappt något blod, bara lite rosa..igår var det lite mer men ändå inte mycket.. idag har det varit ännu lite mer...Jag har bara behövt byta tampong en gång, men ändå :/ Kan det verkligen blöda så här mycket vid nidblödning? :/

• Acire94

Jag tänkte testa varannan dag nu i en vecka så får vi se, tänkte testa på tisdag nästa gång :) Men som du skrev, januaribebis är ju inte hela världen heller :) Men jag hopppaasss att det är nu, annars känns det så onödigt att jag har gått runt med jätteömma bröst i typ 1,5 vecka :P

• Acire94

Jag har jätteont i brösten fortfarande, ja! Så därför känns det så konstigt om jag inte skulle vara gravid, då måste man ju nästan kolla upp det kanske så det inte är något allvarligt :o Jag kunde inte hålla mig ifrån att testa idag med men det fanns inte ens en liten antydan till streck :/ Idag blöder det dock mindre, bara lite på pappret så det måste väl vara lite positivt i alla fall! Då blödde jag ju bara i 2 dagar "på riktigt" liksom! För första dagen var det bara rosa på pappret, dagen efter kom lite mer och dagen efter ännu lite mer men ändå inte mycket, bytte bara tampong två gånger under dagen Och sen idag är det bara lite rosa/rött på pappret också:) Tänker också lite att man kanske inte kan testa sig förrens det slutat blöda också, för det kanske inte har hunnit producera hcg än då ju :) Nej vad mysigt!! Men jag förstår att du inte vågar tro något :) Jag brukade alltid ligga och lyssna på min mammas mage när jag var liten och det bubblade rätt bra då med, haha^^

• Acire94

Ja precis, det ska jag försöka hålla koll på:) Jag har sett en del som har hållit i sig några dagar men det kan lika gärna vara tidigt missfall också ju :/ Haha det tror jag inte du gör, jag har varit på helspänn varje morgon i alla fall, det är kanske därför som jag inte kan skippa en dag, haha! Haha, har han lyssnat förr så kanske han hör skillnad? ;)

• Acire94

Fast om du hade fått missfall hade du blödit! Så det är det nog inte :) Jag funderar på att vänta till på Onsdag tills jag tar nästa, så hcg verkligen har börjat produceras (om det nu är det)! Haha, gör så ;) Det låter rätt häftigt på något sätt! :D

• Acire94

Väntan är så jobbig!! Jag vill kunna vänta en vecka och sen prova men det går inte..är alldeles för nyfiken :p

• Acire94

Jag tror på ett tidigt missfall hos mig, men det är ju svårt att veta när det är så tidigt liksom :)

Jag tycker du ska försöka hålla dig, då är det ju större chans att du får ett positivt test än tidigare! :D

• Acire94

Hoppas du får ett plus! Förstår dig, jag hade också gått runt med ett dumt leende på läpparna ;)

Men januaribebis är ju jättemysigt också annars :)

• Acire94

Jo jag håller med, bättre nu än om några veckor!

Jo jag känner samma, känns som att alla har så lätt för att bli gravida..jag vill inte vänta ett år liksom :/

• Acire94

Vi får hålla ihop, även om vi inte känner varandra så är det skönt att ha någon/några att bolla tankar med och som känner samma:)

Svar på tråden ömma bröst!