• dahlia92

ömma bröst!

Acire94 skrev 2014-11-03 21:20:19 följande:
    Usch vad jobbigt..Har du pratat med honom hur du känner eller orkar du inte ta diskussionen just nu ? :(

Du kommer få barn, frågan är ju bara när <3
    Ja.. Eller vi har inte pratat om det alls på en vecka typ. Vill inte tjata på honom. Han vet vad jag tycker.. Tror inte han vågar kolla upp sig därför han håller på såhär. Han vill inte få ett negativt svar.

Fick veta nu idag att min morbror och hans tjej ska ha barn. Båda är runt 40 och han har inga barn sen innan men hon har två. Är jätteeeglad för deras skull. Så glad att han äntligen ska få ett eget barn det förtjänar han. Men blir ändå lite avundsjuk såklart.. Hade varit kul om vi kunde få samtidigt. Det blir ju min kusin haha, och ett eget barn i samma ålder som min kusin. Det vore kul. :) Men drömma kan man ju xD
  • dahlia92

Jo vi står i kö för att få hjälp iaf, så skönt att dom tog emot oss. Så väntar bara att få komma dit för nåt plus får vi ju ändå inte på egen hand..

Hur går det själv? Fått bebisbula än? :)

Och Johanna, har den lille kommit ut än eller hur går det? :) Tänkt på dig i dagarna, att det är 9 månader sen vi började haha. Och jag har inte kommit nånstans xD

• dahlia92

Ja han gjorde det. Han såg väl på mig hur ledsen jag blev. Och jag sa att utredning kan ta flera år så då ville han att jag skulle ringa. Så skickade in remiss och skrev lixom ärligt att vi inte försökt ett år men att vi fått neg på testet då så då fick vi brev hem efter några dagar att vi står i kö. Och får ta högst tre månader så vi får väl en tid nu i Jan-Feb nån gång. Ska bli skönt. :)

Vad fort tiden går. Snart har du din lilla bebis :)

• dahlia92
    Johannah01 skrev 2014-12-31 20:28:24 följande:

Hej! Kul att ni frågar :) hon kom 9/12 var 49cm och vägde 3112g. Helt perfekt <3 Vilja heter hon .

Förlossningen var hemsk! Och just nu känner jag att det inte blir några fler barn för det vill jag aldrig göra om ;) . Hur mår ni??

Åå vad söt hon är :) <3 Stort grattis till er. :) Haha men hjälp, var det så hemskt att föda barn?

God fortsättning till er tjejer.
  • dahlia92

Tjejer!! Kan inte tro att det är sant.

Jag har plussat idag! :D

På egen hand utan utredning så det är skönt att vi funkar, bara att det tar lite längre tid. :)

Är på bim+1 men strecken är inte riktigt lika starka, tror ni det är nån fara? Ska köpa digitalt imorn när jag är i stan tänkte jag. :)

• dahlia92
    Johannah01 skrev 2015-02-04 07:39:06 följande:

Åh grattis !!! :D vad roligt för er!

Tack. :D Jaa som vi väntat haha ^^
  • dahlia92
    Johannah01 skrev 2015-02-04 11:57:11 följande:

Spännande :) nu har du mycket framför dig! ;) hihi

Ja verkligen, nästan så jag får lite ångest haha. Hur är mammalivet? Är det som du trodde eller ännu bättre?? :)
  • dahlia92

Haha men gud vad skriver du??? Ärligt talat har haft en klump i magen ett par dagar då det slog mig att vi faktiskt har två hundar. (Och två katter med dom kräver ju inte lika mycket som en hund) Hade precis kommit fram till att det blir säkert inga problem alls och sen skriver du så :( Hur ska vi få det att gå ihop? Haha..

Det känns faktiskt jättebra. Inget illamående eller nåt så det är skönt. Sambon blev glad, skönt för honom att veta att han fungerar :) Vi fick hem brev till utredning dagen efter jag plussade, ironiskt haha..

Det är bara min syster som vet än så länge. Mest för att jag inte vet hur jag ska berätta för mamma haha. Syrran var den första jag ringde till direkt när jag plussade. :) Före sambon haha.. Om allt går som det ska så blir det runt 5 oktober. Känns som detta faktiskt kom i precis rätt tid. :)

• dahlia92

Tack.:D Åh har ni bråkat. :( Då lär vi göra det med. Så fort jag säger att han får hjälpa mig med djuren sen så är det "mina djur" Tack o lov kan min mamma hjälpa mig med dom. :)

Som med kattlådan nu. Vem får städa den?? Han bryr sig verkligen inte fast jag sagt att det är bättre att han gör det. :/

Kan tänka mig att det inte blir som man trott. Men förhoppningsvis blir det toppenbra ändå. :)

Svar på tråden ömma bröst!