• Johannah01

ömma bröst!

Gjorde mileys som blev massa frågetecken. Menade: ;) :)

• Johannah01

Tvätta händerna bara så kan du göra rent lådan utan problem :) gå me i Amningshjälpens slutna grupp på Facebook, massa bra att lära sig! :)

• Johannah01

Grattis!!!!! Vad söt <3 ja fy det är hemskt att föda barn, jag hade fruktansvärd panik och det gjorde så sjukt ont. Men tackar Gud för epidural ;P MEN man glömmer bort hur ont det gjorde och nu längtar jag redan efter att få göra om det. Om typ 3år ;) vilket jag var bestämd att aldrig göra om för några veckor sedan ;) . Men mår ni bra annars?

Dahlia , jo nu har jag kommit in i mamma rollen, njuter på ett helt annat sätt, har varit väldigt svårt med amningen, hon stannade till i vikten så fått ge ersättning extra men nu vägrar hon bröstet så fått sluta amma :(

Annars hår allt jätte bra, jag har verkligen en underbar dotter och är så glad att hon mår bra. Hur mår du??

• Johannah01

Dahlia! Nu börjar det ju närma dig för dig? Hur går det? Hur är det? Vad blir det för kön? Hoppas du mår bra :) min dotter är redan 9månader, helt sjukt! Börjar gå i tankarna att snart skaffa en till :P haha kram!

• Johannah01

Vad blev det dahlia? Hur gick det? Berätta om förlossningen!
    Igår plussade jag med nummer 2. Så går allt vägen får jag ett barn till i juni nästa år :) 18 månader emellan :D

• Johannah01

Låter typ som min förlossning nästan! Fast att dom fick klippa upp mig istället så att hon skulle komma ut fort.
    Precis så sa jag också under och efter fl, ALDRIG MER.. men med tiden så inser man hur mycket man få för en kort tid av smärta.. Så nu gör jag det igen haha..
    Vilja vill ha ett syskon ??????
    vilket datum kom han?

• Johannah01

Okej vad roligt :) passa på och njuuuuut nu när han ligger still haha.. Full rulle här nu.. (10 månader)

• Johannah01

Hon går längst med möbler och har börjat släppa och stå själv en kort stund för att sen falla på rumpan. Men än har hon inte vågat gå utan stöd .. Hon e så söt för hon tar matstolen och går runt i huset haha..

• Johannah01

Vi tänkte vänta till v.12 men tyvärr fick ja missfall i förrgår V5+0 så himla ledsen blev jag. Bara att börja om igen..

Svar på tråden ömma bröst!