ömma bröst!
Men jag kan inte föra över bild varken från mobil eller platta :/ fattar inte problemet.. känns konstigt om det släppte så fort men man vet ju aldrig..
Du får ha ringen runt halsen istället
Men jag kan inte föra över bild varken från mobil eller platta :/ fattar inte problemet.. känns konstigt om det släppte så fort men man vet ju aldrig..
Du får ha ringen runt halsen istället
www.1177.se/Gavleborg/Fakta-och-rad/Sjukdomar/Endometrios/
www.expressen.se/omtalat/200-000-kvinnor-i-sverige-har-samma-sjukdom-som-evelina--anda-vet-vi-knappt-hur/
Du brukar väl ha väldigt ont vid mens dahlia? Samt har haft cysta? Det kanske är detta du har.. Tydligen väldigt vanligt utan att man vet om det! Tänkte på dig när jag läste. Kram
Dahlia. Be om hjälp, han kanske har nån spermie som fungerar och då kan dom hjälpa er. En kompis till mig vars pojkvän fick diagnos att han aldrig kunde få barn, har nu lyckats få två barn på naturlig väg utan att dom ens försökt. Såna hemma test ser nog inte hur många friska spermier det finns, för någon finns det säkert! Kanske har han varit stressad det senaste, äter dålig kost osv. Be om hjälp så är jag säker på att ni löser detta! Tillsammans är ni starka. Kram
Vad jobbigt! Jag tycker absolut du ska prata med din mamma! Det är så gott med det stödet och kanske kan något lätta inom dig genom att prata om det. kolla upp det hos läkaren istället för såna hemmatester. Kanske kan ni få tips på saker man ska göra för att öka produktionen, kanske finns det medicine man kan ta? En dag kommer du bli mamma, helt säker på det:)
Hej! Kul att ni frågar :) hon kom 9/12 var 49cm och vägde 3112g. Helt perfekt <3 Vilja heter hon .
Förlossningen var hemsk! Och just nu känner jag att det inte blir några fler barn för det vill jag aldrig göra om ;) . Hur mår ni??
Åh grattis !!! :D vad roligt för er!
Spännande :) nu har du mycket framför dig! ;) hihi
Det är inte alls som jag trodde! Hade önskat att någon berättar för mig innan hur det är, så att jag hade varit mer förberedd! Ammar 24/7 typ och hinner inte ens gå på toaletten på dagarna ;) Ordet "Mammaledig" är ett skämt! Det är verkligen mer än ett heltids jobb! Men samtidigt är det verkligen mysigt med bebis, men ibland slår amningshormonerna till å då bara man gråter, men det är helt normalt, men det är iaf bättre än de va precis efter förlossningen för då hade jag så mycket hormoner att ja va rädd för mig själv !! Haha ja de har sina up and downs å va mamma om man säger så:) längtar tills i sommar när vi inte behöver amma lika mycket å vi kan sitta ute å amma så man kommer ut lite mer :)
Hur känns det nu då? Har du berättat ser för någon? Vad sa killen?? När blir bebisen beräknad ungefär??:)
Vad mysigt! Grattis igen! Ja man får hjälpas åt, förbered killen på att du kommer amma heeeela tiden å att han kommer få göra mycket så att ni inte bråkar som vi gjort :|
Men vi har det mysigt för de mesta men inget var ju som man tänkt sig ????????