• Johannah01

ömma bröst!

Ja hoppas:) men som sagt ni har ju Inte pickat in många ägglossningar än:) ja man känner den svagare och senare om moderkakan är fram, det dämpat lixom, ligger ju emellan bebisen å magen lixom :)

• Johannah01

Det är olika för alla.. Ingen graviditet är lika har jag märkt :) moderkakan sitter olika på alla..

• Johannah01
    Acire94 skrev 2014-08-25 18:48:04 följande:

Men gud vad fort det har gått! Då är det ju inte så lång tid kvar :D Har ni kollat könet eller ska ni vänta? :)

Vi försökte kolla könet på RUL och hon trodde det var en tjej men ville inte lova något då navelsträngen låg emellan. Så det blir en överraskning :) var super niga med att veta kön innan men nu gör det mig inget längre :) blev bara så lycklig av att de va en liten krabat där inne så det tog över allt .. Var så orolig innan RUL så de va inte klokt :) kände inte min bebis förren i v.21 ungefär :)
  • Johannah01
    Acire94 skrev 2014-08-29 06:50:14 följande:

Hej på er!

Jag ligger inlagd på kss(sjukhuset) nu, fick åka in till akuten sent igår kväll. Det gjorde för ont så de ska se vad det är typ :/ Jag var gravid iaf (visade urintest) men det kan vara något annat fel...har storgråtit mesta delen av natten och har inte fått äta eller dricka något på rtt tag så är skakis och illamående :(

Hoppas ni har en bättre dag :(

Åh va jobbigt:( hoppas det inte är något allvarligt. Har du ont i livmodern?:(
  • Johannah01

Åh vad spännande . Helt otroligt hur kroppen fungerar, att den lixom tillverkar en människa!! :)

• Johannah01

Jo då de kommer du!! Kan ju trösta dig med att man mest känner sig fet och obekväm ;) 3,5 månad kvar å de blir bara tyngre å tyngre.. Puuuhh! Inte klokt va man står ut med !!

Svar på tråden ömma bröst!