• Acire94

ömma bröst!

Nej vad tråkigt :/ Jag har haft mensvärken ifrån helvetet men inte blödit alls mycket! Mest rosa/rött inte klarrött.

• Acire94

Jo fast vi båda blöder ju :/ Det är ju rosa men det blöder ju ändå..Och igår fick jag ta piren för att överleva!

• Acire94

Jag har lång cykel sen p-pillerna så har jättelångt till äl enligt appen :( typ 20e.. men ska beställa lite mer stavar eller stickor så jag har koll :)

Jag blöder inte alls mycket men nu har det börjat bli mer klarrött i alla fall. Plus att förra månaden slutade brösten göra ont när jag fick mensen men nu gör det fortfarande ont, konstigt!

Men jag tror inte att jag är gravid så ska ta en drink med sambon och hans kompis:)

• Acire94

Haha, vad jobbigt!

Jag tror också att jag har äl nu, min cykel är väldigt oregelbunden märker jag. Har ont i tjejmagen och ibak på ryggen och så lite ömma bröst. Får väl se vad som händer :)

• Acire94

Jag tror att det är på gång typ :) Är inte säker men, ah! Känns så, haha :)

• Acire94

Oj! Du kanske inte tycker det just nu men.... Gud vad kul!! :D Haha, jo mycket förändras ju när man blir gravid, så du får nog köpa en del nya kläder ;)

Jodå! Det är nog våran månad nu! Tog ett äl-test idag och det visade starkt! :D

• Acire94

Hmm, jag har knappt känns något än! Bara liiiite öm i brösten men sen var det kanske 3-4 dagar sen äl också :)

Brukar man inte få en vit flytning när man är gravid?!? Hoppas det är tecken på graviditet och inte motsatsen, illamående passar ju också in? Du kanske hade äl innan du trodde? Eller när hade du? :)

• Acire94

Man vet ju aldrig, men det är klart om det inte har gått så många dagar så är det väl inte så troligt..

Jag har ingen aning! Om jag skulle gått efter förra månaden så skulle jag ha ägglossning typ den 22e och nu hade jag ju 15/16 typ! Men jag vet inte, 29/30e kanske? Vi får väl se :)

• Acire94

Nej vad jobbigt! Men jag har hört att receptfria åksjuke tabletter ska vara bra, det kan du ju prova :)

Hoppppas att det tar sig denna månaden, ska försöka att inte stressa upp mig alls och inte känna efter, vid det här laget hade jag redan rätt ont i brösten både förra och förrförra månaden så hoppas att det är bra om det är annorlunda :D

• Acire94

Tror det finns något som heter typ "postafen" eller något liknande, haha. Det fungerade i alla fall när jag var åksjuk ;)

Ska försöka att inte tänka på det, blir ju mycket enklare att få negativt då plus att man inte känner sig lika stressad då:)

Har du bra relation till din chef? Tror du hon blir glad för din skull liksom? :)

Svar på tråden ömma bröst!