ömma bröst!
Hoppashoppas! Jag tycker att jag har känt mer och mer symptom under dagen vilket känns sjukt bra! :D
Hoppashoppas! Jag tycker att jag har känt mer och mer symptom under dagen vilket känns sjukt bra! :D
Haha vad kul! Jag kommer nog inte Heller kunna hålla mig även fast jag vill :p
Nemen då kanske du är gravid då :D Gud vad kul, då slipper du blöda på semestern;)
Jag ska testa imorgon!! Är jättenervös men vill inte hoppas på för mycket...kommer säkert inte bli två streck ändå :/
Ska jag testa digitalt eller vanligt?? Har båda hemma men samtidigt är det ju inte bim imorgon så vet inte om jag vågar slösa! Vad tycker ni?:)
Jag hade nog fel :/ Det var negativt..antingen så är jag skenis (för jag känner fortfarande alla symptom) eller så är jag lågorna och måste vänta till efter bim..vi får väl se :/
Låghormonare*
Jag vet inte.. tror inte det :/ men har köpt hem lite mer test så att jag kan testa varje morgon ett tag, jag är så säker på att jag är gravid så om jag inte är det nu så kommer jag nog bli väldigt besviken :/
Måste bara klaga lite... Har så fruktansvärt ont i brösten.. måste gå långsamt så inte brösten guppar och kan inte röra dem alls nästan :( bläääääääää, om jag inte är gravid nu så får jag nog kolla upp det :o
Det var lite bättre igår på dagen men sen på kvällen tog det fort igen och nu gör det svinont igen..
Tänkte testa på Söndag för då borde det synas om det är något:) Vill inte bli besviken i onödan för att hcg inte är högt nog bara :)
Ibland säger de ju att inga symptom inte behöver vara en dålig sak! En del får ju inte några symptom förren efter bim:) Hoppas du slipper mensen på resan! Skriv när du har testat :D
Och nu kom mensen :(