ömma bröst!
Är i vecka 17 Tillomed. Men har inte tagit någon bild denna veckan än:)
Är i vecka 17 Tillomed. Men har inte tagit någon bild denna veckan än:)
Ja men de kommer :) hur går det med huset förresten? :)
Åh vad kul!! Då har ni mer tid nu kanske?:) Nej inte än, tänker vänta tills efter ultraljudet :) hoppas på att få se könet ... :)
Den 14/7 :) jag hoppas typ på en tjej :P för ja kommer inte på några pojknamn!!!! Men egentligen spelar det ingen roll.. Min sambo vill ha en pojk :) har ni några tips på pojk namn?
Smart.. Alltså jag fastnar inte för något namn.. Idag kom jag på Curt ;) haha men ja vet inte... Vi ville ju Alfred men tycker Alla barn heter det nu :(
Åh spännande:) håller alla tummar och tår :)
Helt galet :)
Ja han var med:) dom mätte och kollade efter tydliga utvecklingsfel :) kunde inte hålla tårarna borta när jag såg att de fanns en bebis! Har inte känt den alls men den låg nästan hela vägen upp till naveln haha. Men hon sa att min moderkaka ligger i framvägg å den kan ju dämpa också. Hon kollade efter kön, men navelsträngen lång och dinglade mellan benen så hon vågade inte säga till 100% men hon trodde de va en liten tjej :)
Blev framflyttat så BF blev 18/12 istället för 14/12 :)
Ja det kan man men man ser det tydligare efter v.26. Nu blir det inget mer ultraljud då allt såg bra ut ;) man kan boka ett privat och betala men vi känner att det är onödigt, har hört att de inte är så bra för barnet heller så det får bli en överraskning. Men ja tror de blir en tjej men kommer inte köpa något rosa ;) får bli vita, ljusgröna, eller gula färger :) jo killen blev glad såklart men han är inte lika känslosam utåt som jag, (jag lipar för allt) haha :)