ömma bröst!
Ägglossningen är ju exakt 14 dagar innan nästa mens. (Vad jag läst) Men de kan skilja olika dagar från den mensen man haft. Så om du säkert vet att du får mensen den 28e så borde du ju haft ägglossning 14e ?:) tog du test då?
Ägglossningen är ju exakt 14 dagar innan nästa mens. (Vad jag läst) Men de kan skilja olika dagar från den mensen man haft. Så om du säkert vet att du får mensen den 28e så borde du ju haft ägglossning 14e ?:) tog du test då?
Åh såg nu att du skrev 24e, då borde du haft den 10e.. Tog du test då?:)
Hade ni sex runt den 10e?;)
Okej okej. Men ibland märker man nog inte ägglossningen. Håller tummarna :)
Jaså okej:) jag vet inte var jag läste detta :) men där stod de iaf att det kan skilja från mens-ägglossning men inte mellan ägglossning-mens.. Men de låter ju mer logiskt det du säger!
Jo då magen växer som bara den , men märker att ja lägger på mig fett också ;) bokat ultraljud 17/7 nu, längtar:)
Det händer mig hela tiden, fast då är det ligamenten och musklerna kring livmodern som inte hänger med i min snabba rörelse :)
Jag vet faktiskt inte :) man kanske kan känna sånna hugg utan att man är gravid? Eftersom vi gått på P piller och att vi inte haft ägglossning innan så känner man ju mer därifrån nu om du förstår. Annars kan de ju vara ägget som fastna :)
Okej spännande. Men testa dig igen om 3 dagar om mensen inte dykt upp. Använder du tester från gravidkollen eller? Mina var suuuuuuper svaga på dom i början. Alltså de syntes typ inte ;)
Okej:) men hur många dagar är din sykel? :)