ömma bröst!
KöP ett digitalt och ta ikväll det kommer stå gravid helt säkert :D
KöP ett digitalt och ta ikväll det kommer stå gravid helt säkert :D
Men ta ett digitalt!! Det är normalt att blöda i början på en graviditet!:)
Sålänge du är innan mens och inte fått plus på Stickan än så är det ingen fara att dricka. Moderkakan börjar inte fungera förren i v.6 så de e ingen fara :) festa på som vanligt tills plusset dyker upp. Ingen stress tillslut när man minst anar det blir det ett plus :)
Känner jätte många som druckit i början på graviditeten och fått ett friskt barn :) men så fort mensen uteblir och de blir ett plus ska man ju inte dricka . Men gula säcken tar inte upp nån alkohol å de e ju den som ger barnet näring i början :)
Åh grattis till plusset!!!! Jag sa ju det:D Jätte roligt verkligen!! Och dahlia ingen stress det kommer :) ni har nog bara missat ägglossningen bara :) använd ägglossningstester nästa gång? Jag behövde nog inte det för kände jätte tydligt i äggstockarna när jag hade ägglossningen, kunde knappt gå :)
Ver inte men hjärtat börjar ju inte slå förren i vecka 6 typ :) men du kan ju ta ultraljud i v.12. Men då får man oftast inte göra ultraljudet i v.18.. Men man kan åka och betala i Gbg för ett ultraljud, dock sa min barnmorska att anledningen till att man bara får få ultraljud är för att det är bevisat att inte vara bra för fostret.. Så jag känner precis som du! Är de verkligen nått därinne?! Men får snällt vänta till v.18 . 6 veckor kvar :)
Men jag fick så svaga streck så att man inte såg dom i början. Men fick positivt på digitala. :) de e ju digitala du ska lita på :) vänta 3 dagar å testa igen :)
Ja fast digitala visar ju verkligen svart på vitt , "ja eller nej" medans dom andra kan vara så otydliga :)
Men det är ju positivt!!:) sluta stressa ;)