• Anonym (prutt)

Min make blev arg på mig när jag la av en rejäl brakare och ska därför polisanmäla migoch

Maken och jag bråkade rejält nu ikväll och under bråket la jag av en rejäl brakare. Min make är nu arg på mig och ska polisanmäla mig för det. Hjälp, vad ska jag göra?

• Svar på tråden Min make blev arg på mig när jag la av en rejäl brakare och ska därför polisanmäla migoch
  • Anonym (går)
    sär skriven skrev 2014-03-23 00:45:22 följande:
    Du vet att man inte kan citera inlägg från en surfplatta va? Du sitter uppenbarligen vid en dator.
    Det här är världens bästa sidfot, och den är min.

Går utmärkt att citera med surfplatta
  • studentbruttan29
    Anonym (prutt) skrev 2014-03-23 01:03:22 följande:

Ska strax lägga upp bild här tråden som bevis! Bild på surfplattan jag skriver från
    Wow, En bild på en surfplatta.

Nu ringde jag polisen och berättade att du är instängd och att din man hotar dig!! De är på väg!!
  • sär skriven
    Anonym (prutt) skrev 2014-03-23 01:03:22 följande:

Ska strax lägga upp bild här tråden som bevis! Bild på surfplattan jag skriver från

Men haha. Man brukar säga att någon inte har alla bestick i lådan, men jag tvivlar på att du har något bestick i lådan.
    Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
  • sch32

Hur skulle han anmäla detta då? Att ditt anus stalkar honom eller? Äh, skärp er.

• Anonym (prutt)
    studentbruttan29 skrev 2014-03-23 01:04:47 följande:
    Wow, En bild på en surfplatta. Nu ringde jag polisen och berättade att du är instängd och att din man hotar dig!! De är på väg!!

Tack!
  • studentbruttan29
    Anonym (prutt) skrev 2014-03-23 01:12:50 följande:

Tack!
    Så lite så. De tyckte prutten var extra obehaglig så de skickar med extra wonderbaums du kan hänga runt ditt anus.
  • Anonym (prutt)
    studentbruttan29 skrev 2014-03-23 01:15:15 följande:
    Så lite så. De tyckte prutten var extra obehaglig så de skickar med extra wonderbaums du kan hänga runt ditt anus.

Tack åter! Jag fyller dock inte år än
  • studentbruttan29
    Anonym (prutt) skrev 2014-03-23 01:16:40 följande:

Tack åter! Jag fyller dock inte år än
    Det ingår i polisens service. 
  • Anonym (prutt)
    studentbruttan29 skrev 2014-03-23 01:18:14 följande:
    Det ingår i polisens service. 

Nice du!
  • Anonym (prutt)
    Anonym (går) skrev 2014-03-23 01:04:31 följande:
    Går utmärkt att citera med surfplatta

Svar på tråden Min make blev arg på mig när jag la av en rejäl brakare och ska därför polisanmäla migoch