• Anonym (prutt)

Min make blev arg på mig när jag la av en rejäl brakare och ska därför polisanmäla migoch

Maken och jag bråkade rejält nu ikväll och under bråket la jag av en rejäl brakare. Min make är nu arg på mig och ska polisanmäla mig för det. Hjälp, vad ska jag göra?

• Svar på tråden Min make blev arg på mig när jag la av en rejäl brakare och ska därför polisanmäla migoch
  • Anonym (prutt)
    Nitor skrev 2014-03-22 23:08:54 följande:
    Om polisen kommer och hämtar både dig och fisen, hur tänker du dig din relation framöver?

Jag är ärligt rädd för honom och även rädd att han kommer att polisanmäla mig. Har aldrig sett honom så arg någonsin innan.
  • Frontline
    Anonym (prutt) skrev 2014-03-22 23:12:15 följande:

Jag är ärligt rädd för honom och även rädd att han kommer att polisanmäla mig. Har aldrig sett honom så arg någonsin innan.
    Men är du rädd för han eller fisen?
    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Anonym (prutt)
    Frontline skrev 2014-03-22 23:14:52 följande:
    Men är du rädd för han eller fisen?

Jag är rädd för att han blev så jäkla arg och kastade igen vardagsrumsdörren om sig. I morgon går han till polisen och anmäler mig för ofredande
  • taquine
    Anonym (prutt) skrev 2014-03-22 23:20:57 följande:

Jag är rädd för att han blev så jäkla arg och kastade igen vardagsrumsdörren om sig. I morgon går han till polisen och anmäler mig för ofredande
    Usch stackare , eller hemfridsbrott p.g.a brakare . finns det nån kvinnojour du kan åka till?
    Jag älskar att du älskar mig som jag älskar mig
  • Frontline
    Anonym (prutt) skrev 2014-03-22 23:20:57 följande:

Ok nu vet jag att du är ett skämt så lycka till...

• NKmamma

Hota med att anmäla honom för sovrumsdörrmisshandel. Då kanske han fattar hur korkat det är om det nu är sant.

• Anonym (prutt)
    NKmamma skrev 2014-03-22 23:29:00 följande:
    Hota med att anmäla honom för sovrumsdörrmisshandel. Då kanske han fattar hur korkat det är om det nu är sant.

Vi stod ute i hallen när vi började att bråka och mitt i allt kaos la jag av brakaren. Då blev han jätte arg och skrek till mig: brakare är det äckligaste som finns! Efter det flydde jag in i gästrummet och han stängde in sig i vardagsrummet så att det ekade rejält
  • Haskel
    Anonym (prutt) skrev 2014-03-22 23:12:15 följande:

Jobbigt om han polisanmäler dig. Troligtvis blir det många år i fängelse för dig. Isoleringscell, med specialanpassad ventilation. Men förhoppningsvis vill inget fängelse ta emot så dåliga magar allsObestämd.

Jag hoppas dock nu för mitt liv, att alla människor, främst TS, fattar att det INTE är olagligt/brottsligt att släppa sig.
Svar på tråden Min make blev arg på mig när jag la av en rejäl brakare och ska därför polisanmäla migoch