Inlägg från: längtanärstor01 |Visa alla inlägg
  • längtanärstor01

Vi singelkvinnor som plussat efter insemination!

Hej, jag hoppar gärna in här om det är okej?

Tjej på 26 år som länge vetat att hon vill ha barn, med eller utan man. Beslutet började genomföras i våras och nu fem inseminationer senare är jag ÄNTLIGEN gravid och går allt som det ska beräknas jag bli mamma sommaren 2015. Detta är så spännande och roligt. Lyckan är total och obeskrivlig!! Hjärta

• längtanärstor01

Idag går jag in i vecka 8! Så spännande. Har mått väldigt bra fram till nu, illamåendet har tilltagit och fått besöka badrummet en del. Lite jobbigt men hoppas inte de blir värre. Hoppas ni andra mår bra och att allt går som det ska. Kram!

• längtanärstor01
    Ciconiidae skrev 2014-11-14 14:29:04 följande:

Då kan du inte ta miste på symptomen iaf. ;)

Imorgon går jag in i vecka 15 och känner mig tjock. :P Efter de första veckorna rusar bara tiden iväg.

Nej det kan jag verkligen inte. )

Åh vad roligt att du kommit så långt, längtar tills jag börjar ta form och kan känna. Har du känt något än?
  • längtanärstor01
    Ciconiidae skrev 2014-11-18 23:28:49 följande:

Min chef hade tydligen fått på nosen av sin fru för att han frågat mig varför jag inte ville ha en pojkvän. "Oh no, you didn't" hade hon sagt typ. Idag frågade han mig om jag hade flickvän. Han har lite svårt att förstå det här. :P Men idag sa jag att jag vill jobba hemifrån under mammaledigheten, och det var han väldigt positiv till. :)

Oj då!! Jag tror man kommer möta sådana personer som har svårt för det mer eller mindre. Men så länge dem inte går över gränsen. Man får tycka olika men man får också respektera varandra. Hoppas det blir bra för dig. Kram! Glad {#emotions_dlg.flower}
  • längtanärstor01
    Ciconiidae skrev 2014-11-19 23:10:35 följande:

Här är förresten min mage från idag, 14+4. Är lite orolig för att jag är så stor redan. php1rnY5F64579.jpg

Åh vad mysigt!! Så fantastiskt!! Längtar tills min börjar ta form. )
Svar på tråden Vi singelkvinnor som plussat efter insemination!