Vi singelkvinnor som plussat efter insemination!
Kul med denna tråd! Men en sak i taget, BIM 20/4. Grattis ni som plussat!
Kul med denna tråd! Men en sak i taget, BIM 20/4. Grattis ni som plussat!
Min andra graviditet hade jag foglossningssmärtor redan vid 3 månader och det höll i sig 2-3 veckor och blev bättre sen. Sista 2 månaderna kom det sedan igen.
Är på cd 10 och igår hade jag 2 ägg på 14 mm (i olika äggstockar). Räknar med att åka till klinik på söndag som det ser ut nu. Räknar 2 mm/dag i tillväxt och släpper på 20 som förra cykeln. Ska ta ägglossningsstickor i morgon så får jag se när det är dags att åka över sundet. :)
Emma30> skönt att du passerat de kritiska 12 veckorna redan. :)
Cd - cykeldag :)
Sådär, back on track. Fick hoppa över en cykel för tåget/ägglossning hade gått redan...var 4 dagar snabbare än förra gången. Nya tag i cykel nr 3. Tog första Pergotime idag. VUL på onsdag och sen inseminera. Kommer ta Ovitrelle denna gång så att vi styr när det ska ägglossa. :) Men först se att hönan Agda kan värpa ägg igen...
Grattis alla plussare förresten! :)
Jaaaa, plusat! Shit vad roligt.
Tack!
Tack! Har gått med ett stort smile idag. :)
Tack! Nu ska man förbi vecka 12, nålsögat. Simma lugnt på semestern med andra ord.
Med Vitanova funkar det utmärkt med e-post. Det enda som kommit med posten är Otrivellesprutan. :)
Ett litet tips för er som redan har barn, köp Pia Olesens två böcker! :)
Ett bra sätt med bilder beskriva att det finns ingen pappa och hur barnet kommit till. Böckerna duger även till barnet för att beskriva tidigt hur det ligger till.
cdon.se/böcker/pia_olsen,_pia_olsen,_karla_elena_olsen/hvor_er_karlas_far%3F-22269901