Vi singelkvinnor som plussat efter insemination!
Hoppar in här med, v13 idag!
Hoppar in här med, v13 idag!
Augustibarn: nu har du passerat bim, hur har det gått?
Inseminera: välkommen hit
Och tack båda två
Jag har plussat :D
bf 17 dec om allt går som det ska :)
Räknar ner dagarna till ul :) på tisdag är det dags. Har haft så ont bredvid svanskotan i två dagar. De hugger till liksom.. är rädd för att det är foglossning :/ idag känns det bättre peppar peppar! Men tänker på hur jag rör mig hela tiden.
Hur mår ni andra?
Underbart, Saturnus
Jaaaa, plusat! Shit vad roligt.
cdon.se/böcker/pia_olsen,_pia_olsen,_karla_elena_olsen/hvor_er_karlas_far%3F-22269901
Vet ni vad familjerätten säger när man varit i Danmark? Min bm tyckte att jag skulle ringa o prata med dom för hon visste inte hur det funka.
Hej, denna tråden har jag missat. Känner till några av er innan men jag är från Gbg och 29år. Har varit på Vitanova och går in i vecka sex idag eller imorgon.
Grattis till alla bebbemagar! En fråga: Vad kan hända i FR? Själva blanketten efter FL förstår jag, men vad innebär utredning eller läggas ner? Vad kan hända i båda fallen? Jag kommer välja öppen donator. Vad kan hända i en utredning då?
Ciconiidae: usch vad trist m sån attityd hos chefen! På mitt jobb har jag inte pratat så mycket om att jag är singel - har nog visat tydligt att jag värderar mitt privatliv och väljer själv hur mycket jag delar med mig av. För de som blivit för nyfikna o frågat, har jag bara sagt att 'åh, det är en lång historia' och sen bytt samtalsämne. Det jag vill säga är att du väljer själv hur öppen du vill vara, du har absolut ingen skyldighet att redogöra för ditt privatliv på jobbet. Drar chefen slutsats att du nyss träffat nån o du föredrar att han tror det, kör på.
Vad bra att du hittat en bra Bm! Det är inte möjligtvis Barnmorskegruppen? Där har jag gått alla 3 graviditeter o min Bm berättade att de har flera ensamstående mammor som varit i Dk.
Haha detta blev visst långt - hoppas att det ger dig lite hjälp iaf
Ps du undrade om föräldragrupper. Jag gick på en sån som ensam förra gången, funkade bra även om de andra var i förhållanden. Men jag tror man bör hitta flera punkter som matchar: snittålder, fler barn lr första, osv
Skönt att höra. Jag tänker att samtalsämnen blir mycket kring paret, hur de ska klara graviditeten, förlossningen och den första tiden tillsammans samt relationens påverkan och sex? Jag tog upp det med min bm och hon sa att så var det ju. Minnamottagningen erbjuder i sin tur inte föräldragrupper till frivilligt ensamstående.
Jag går på närhälsan. Den ligger både nära där jag bor och jobbar så det fungerar bra för mig. Är det något speciellt med barnmorskegruppen som gör att den lämpar sig till oss ensamstående?
Är du också från Gbg?
Idag var jag på inskrivning och ultraljud. Oj, vad det lilla livet rörde sig där inne, fick se den från alla möjliga vinklar såsom hen snurrade runt och viftade. :) 10+6 idag, vecka 12 imorgon! Tänk att jag ska bli mamma snart!!
Tyvärr blev bilden jag fick från ovan så den var inte så spännande. Men jag fick se hur den lille rörde sig och vet att allt är ok. :)