Inlägg från: Pärlband |Visa alla inlägg
  • Pärlband

Förstföderska; Fostervattenavgång eller flytningar?

hoppas du åkte in

• Pärlband
    Josefina93 skrev 2014-03-25 08:47:03 följande:
    Ja; fast... det fanns en barnmorska som sa till mig egentligen att då ska man bli igångsatt. Men eftersom hon var "enbart" barnmorska på sjukhuset var det inte hennes slutgiltiga beslut som var avgörande utan läkare.
    Jag hade definitivt ringt in och krävt  att få klarare besked.....tex..hur länge det är ok att läcka utan någon uppföljning 
  • Pärlband
    Josefina93 skrev 2014-03-25 13:26:45 följande:
    Ja... undra det du.... i alla fall så sa de att det tog en vecka att få provsvaren. Sen antar jag det var en ordinarie läkare alt. överläkare på förlossningsavdelningen.
    men är du inte orolig själv!? Fattar inte varför du inte kontaktar dom?! Det är ju för sjutton din bebis det handlar om!?
  • Pärlband
    Josefina93 skrev 2014-03-25 22:48:41 följande:
    Ok; det har jag förståelse av. Sen återstår enbart frågeställningen i så fall... Nja; vad ska och kan man göra mer om de säger och anser det ok. Kanske känns lite som de är eller ska vara mer kunniga på området vad man ska göra.
    Ja, jag tycker det låter jättekonstigt men man får ju tro, som du säger, att dom vet vad dom gör......läcker du fortfarande??
Svar på tråden Förstföderska; Fostervattenavgång eller flytningar?